Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kwantiteit-kwaliteit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kwantiteit-kwaliteit

De kwaliteit van topic's zoals de deze en nog andere,vind ik ook steeds van lagere kwaliteit en van geen enkel nut.
    Zelf post ik geen foto's niet meer in showcase.....te druk en er staan altijd vele betere als de mijne.
    En als je dan weet met zo'n topic's als deze dat er sommige zich ergeren over van alles en nog wat......dan geef ik het op.
    Denken dan sommige dat ze toch zoveel beter zijn als een ander......mij goed maar dan doe ik niet meer mee.
    Ik ben dat eindeloos gemekker en voordurend willen veranderen,meer dan beu.
    Maak dan zelf een forum en dan doe je waar je zin in hebt.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Comment

Re: kwantiteit-kwaliteit

Oorspronkelijk geplaatst door Cois
      De kwaliteit van topic's zoals de deze en nog andere,vind ik ook steeds van lagere kwaliteit en van geen enkel nut.
      Zelf post ik geen foto's niet meer in showcase.....te druk en er staan altijd vele betere als de mijne.
      En als je dan weet met zo'n topic's als deze dat er sommige zich ergeren over van alles en nog wat......dan geef ik het op.
      Denken dan sommige dat ze toch zoveel beter zijn als een ander......mij goed maar dan doe ik niet meer mee.
      Ik ben dat eindeloos gemekker en voordurend willen veranderen,meer dan beu.
      Maak dan zelf een forum en dan doe je waar je zin in hebt.
      Awel Cois, 100 % gelijk: het moet plezant blijven !
      Ik ben ook maar een huis-, tuin- en keukenfotograaf + een beetje voor mijn job, en ik pretendeer zeker niet van aan topfotografie te doen. ( Ik heb wel graag goed gerief, maar zo ben ik in alles... )
      Hier zitten er véél die het beter kunnen, ook enkele die het niet zo goed kunnen, maar soit, als we er maar plezier aan beleven. En bijleren doe je sowieso.
      Wie zich daaraan ergert moet zich maar terugtrekken in een select groepje pro's...
      Imho was het nooit Jaja's bedoeling om hier een eliteclub van te maken, integendeel....
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Working...
      X