Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zelfde regels voor iedereen!!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
    Je zou eens moeten gaan kijken naar foto's van een maand terug... of was toen de communie periode niet? Niemand zei iets als 3 collages stonden met meerdere foto's in, het enige verschil was dat er plaats was gelaten tussen de verschillende geposte collages. Was er hier een blanco plaats tussen de beestenboel foto's had er ook geen haan naar gekraait. Ikzelf heb vroeger, lang geleden ook eens een collage met 9 kleine beeldjes gepost 900 * 900px, niemand die er wat van zei. Nu is er gewoon niet goed opgelet, en er zijn foto's uit de post gehaalt (m.i. onterrecht!), want het was altijd een ongeschreven regel geweest dat je wel meer beelden kon plaatsen via een collagevorm als die de regels van het forum respecteerd (we gaan niet flauw doen, want nooit heeft er iemand gezegd dat er teveel foto's stonden als er een collage gepost was).

    Wij zijn allemaal maar mensen en iedereen maakt zijn fouten, het enige wat ik kan concluderen is dat niemand straks nog zo iets durft te posten, wat een zeer spijtige zaak zou zijn...
    volledig akkoord met dit standpunt, bij mij leverde dit ook geen probleem, was wel in shootingdays

    Comment


    • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

      Laatste stand van zaken:
      pollemieken gaan maar door en er is weinig hoop op verbetering.
      Zolang geen definitieve regel wordt uitgevaardigd vanwege Admin en Mod is de betrouwbaarheid in het BD-forum zoek.
      Gezien dg, trebs en birdseye allen ons misleid hebben stel ik voor dat de postings van alle drie ofwel integraal terug geplaatst worden ofwel allemaal verwijderd worden. In het belang van dit forum graag een definitieve beslissing en geen onnodige politieke poespas.
      Dank voor ingreep en grote kuis.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
        Laatste stand van zaken:
        pollemieken gaan maar door en er is weinig hoop op verbetering.
        Zolang geen definitieve regel wordt uitgevaardigd vanwege Admin en Mod is de betrouwbaarheid in het BD-forum zoek.
        Gezien dg, trebs en birdseye allen ons misleid hebben stel ik voor dat de postings van alle drie ofwel integraal terug geplaatst worden ofwel allemaal verwijderd worden. In het belang van dit forum graag een definitieve beslissing en geen onnodige politieke poespas.
        Dank voor ingreep en grote kuis.

        Henri
        ik stem voor en beter nog simpel die van dg terugzetten. Het niet consekwent hetzelfde beoordelingspatroon toepassen geeft steeds aanleiding tot dergelijke onnodige polemieken zie mijn eerdere postings in met twee maten en gewichten. Het spijtige is anders dat men iemand onterecht uitsluit
        om nadien de akties ofwel toe te laten of ze te verbieden. ( zie ook de geschiedenis van de verzamelposts en de eerste reakties daarover tegenover mij) Wat Jaja zegt heeft zeker zin en is volledig te begrijpen, wel laat dan ook de mods geen verschillende conclusies trekken en oefen je gezag als oppermod uit ( 't is maar een voorstel hé zoals zoveel andere, maar dan moet je wel een vergissing kunnen toegeven en dat is in vele gevallen het moeilijkst te verwezenlijken.)
        Last edited by Guest9; 9 juni 2006, 16:47.

        Comment


        • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

          Hallo,

          Ik mis de openingswedstrijd van het WK om hier de nodige commentaar te moeten komen neerschrijven. ERG!!!!!
          Mag ik IEDEREEN beleefd en vriendelijk vragen om weer gewoon door te gaan met leven en te stoppen met onzin uit te kramen in de zin van "de betrouwbaarheid van het forum is zoek".

          Er wordt hier gereageerd alsof de derde wereldoorlog op uitbreken staat, alsof de wereld totaal ontredderd is, alsof de mensheid dreigt verloren te gaan.

          Zeg a.u.b., dit is een fotoforum waar iedereen terecht kan en waar ook regeltjes zijn om nageleefd te worden. Het is niet omdat één van die regeltjes momenteel niet voor iedereen 100% duidelijk is dat de wereld nu stopt met draaien, of dat we aan de rand van de morele afgrond staan.
          Bij één van de volgende vergaderingen van de RvB zal deze "affaire" aangekaart worden en tot zolang zullen jullie het moeten doen met de onzekerheid of die "collages" nu gaan blijven staan of niet.
          En wie zeker wil spelen, die weet gewoon wat hij of zij moet doen - het staat in de forumregels (als ze gelezen worden )

          Voila, en nu gaan we verder met leven en is dit topic wat mij betreft voorlopig afgesloten!

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

            BD-forum wijkt voor voetbal.
            Wens je veel kijkplezier maar blijf erbij dat zaak hiermee nog meer vragen doet rijzen. Kan een mod geen vergissing maken en dat toegeven?
            Voor wie ga je supporteren op de WK?
            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

              ik blijf erbij: dat gaat intern besproken worden (extern ook, maar zonder veel nut)

              alleen hoop ik dat men er zich bij neer legt.
              900*900, 200kb per fotobestand.
              mooi te verwerken tot verticale panos of collages.
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

                Edit : 'k heb de tekst terug gewist.
                Wegens onnuttige bijdrage.

                Groetjes
                Skitch
                Last edited by Skitch; 9 juni 2006, 19:13.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door dg
                  Als ik hier op BD iets te zeggen had ... dan zou dat het volgende zijn:
                  "Ofwel mijn "beestenboel-reeks" er terug op, ofwel de foto's van Birdseye er ook af."
                  Birdseye overtreed totaal geen regels en "ontduikt" er ook geen. Hij post 3 foto's die volledig voldoen aan de regels. Het enige verschil is dat hij geen spatie zet tussen 2 foto's...
                  Ik snap echt niet waarom Birdseye hier altijd wordt bijgesleurd...
                  [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                  Comment


                  • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

                    Ik kan hier maar een ding vaststellen. "Beste stuurlui staan aan wal". Er komt enorm veel kritiek op de moderators, maar als er gevraagd wordt om op vrijwillige basis tijd te steken in dit forum, dan zijn de kandidaten helaas maar op 1 hand te tellen, om kritiek te spuien echter, dan staat iedereen blijkbaar aan te schuiven om zijn zegje te doen! Ik heb hier maar een ding op te zeggen. GROTE DANK aan al de mensen die zich vrijwillig willen inzetten voor Belgium Digital, en in eerste plaats aan de moderators, die hier dikwijls veel kritiek moeten verdragen.
                    En als ze mij dan eens (ten onrechte) terechtwijzen voor iets dat ik niet had mogen doen op dit forum, dan leg ik mij daarbij neer, want ik heb noch de tijd, noch de moed om hier zoveel tijd in te steken, maar ik geniet maar al te meer van al het plezier dat ik uit dit forum kan halen. En ik ga hiervoor niet wakker liggen en evenmin in mijn ego gekrengt zijn. Blijkbaar zijn hier inderdaad mensen die liever het forum "verzieken" dan de terechtwijzing gewoon te accepteren en dit gewoon even te "slikken".
                    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                    Comment


                    • Re: zelfde regels voor iedereen!!!

                      Met de wijze woorden van Flitske willen we graag dit onderwerp afsluiten. Er is een opmerking gekomen over een tussenkomst van een moderator. In het verleden is al meermaals gevraagd (het staat trouwens in de forumregels) om dergelijke vragen of discussies niet te voeren via het forum. Dat is niet om "alles binnenskamers" te houden, maar om te vermijden dat bepaalde individuen deze discussies gaan benutten om hun oude vetes uit te vechten.
                      De forumleiding is op de hoogte van het gestelde probleem en zal indien noodzakelijk de forumregels aanpassen.
                      Ondertussen zijn de standpunten al duidelijk weergegeven door bestuursleden en moderatoren. Forumleden hebben hun standpunten eveneens kunnen formuleren.
                      Omdat we hier in herhaling gaan vallen, wordt deze topic hierbij gesloten.

                      Willy
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment

                      Working...
                      X