Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokina september 2006 - what will be new?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

    Ik hoop dat de nieuwe D3 reeks van Nikon eraan komt.

    Volgens de geruchten wordt de D3H & D3X tesamen voorgesteld.

    Comment


    • #32
      Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird
      Mjah, die cash-back dient om de prijs te kunnen verhogen. Dat heeft niets met dumping te maken.
      Zo'n cash-back is een gekend verkooptruukje... Waar mikken ze op: er gaan meer mensen beslissen om het artikel aan te kopen (dat is al positief) op basis van de cash-back... Maar dan zijn er heel veel mensen die de cash-back niet gaan incasseren omdat ze de moeite niet willen doen...

      De prijs van de 5D is trouwens niet verhoogd voor de actie... Dus wat beter informeren op voorhand

      Voor de rest wacht ik in elk geval Fotokina af voordat ik beslis waarin ik nu ga "investeren"... Het begint wel al te kriebelen, maar ik wacht toch af...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #33
        Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

        Uit goede bron vernomen dat er een EF500mmf/4 DO IS komt.

        Mvg
        Luc
        Nieuwe website

        Comment


        • #34
          Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
          Ik hoop dat de nieuwe D3 reeks van Nikon eraan komt.

          Volgens de geruchten wordt de D3H & D3X tesamen voorgesteld.
          lijkt wel realistisch hee? nu met de D200 op de markt
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #35
            Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

            Oorspronkelijk geplaatst door remip
            Uit goede bron vernomen dat er een EF500mmf/4 DO IS komt.

            Mvg
            Luc
            Dit zou me verbazen - er bestaat al een 500/4.0 IS, wat wel in de lijn van de verwachtingen zou liggen is een 500/2.8 DO IS (die is bij het introduceren van de DO technologie ooit verschenen in een Duits Canon document) of een 500 DO /5.6 IS of 600 DO /5.6 IS

            sugar
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

            http://supermasj.zenfolio.com

            Comment


            • #36
              Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

              Wel, het zou me niet verwonderen moest FUJI met iets totaal nieuw op de markt komen, als ze de snelheid van de andere camera's evenaren en hun flitssysteem aanpassen hebben ze volgens mij een echte topper. Hun superCCD ( waar ze waarschijnlijk ook nog aan werken om die te verbeteren ) is in mijn ogen zowel door Canon als door Nikon nog niet geëvenaard.
              Een ander hekel punt waar Fuji iets moet aan doen is hun software om RAW bestanden te bewerken, die software is dus uitmuntend maar lijdt aan dezelfde ziekte als hun S3 . . . . . traag dus.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #37
                Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

                nen S4? humz.. mss moet'k dan toch maar geen D200 plannen
                foto als spiegel of als venster?

                Comment


                • #38
                  Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

                  Mijn droom zou een opvolger van de Nikon Coolpix 8800 zijn.
                  Met volgende eigenschappen.
                  -groter ISO bereik met minder ruis
                  -handmatige zoom zoals bij Fuji S9500
                  -groter LCD (2,5" ofzo)
                  -VRII
                  -goede licht gevoelige lens met wat meer groothoek en wat minder tele
                  -film in 640x480 30bps met audio over volledig flash geheugen
                  en als daar dan nog eens de Nightframing en NightShot (infrarood)van de sony DSC-V3 bij zou komen is het een natte droom.

                  Greetz
                  Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

                  Comment


                  • #39
                    Re: Fotokina september 2006 - what will be new?

                    Als we dan toch aan 't speculeren zijn (zoals al eerder heb opgeschreven wete ik er niets van, net zoals alle andere)

                    Canon
                    1D serie : ik verwacht géén 1dsmkII N, maar wel een nieuwe sensor, en een nieuwe processor (Digic III). Full Frame en Full Colour sensor , 8fps.
                    Canon 400D : gewoon een 350 met een groter schermke en picture styles

                    Nikon D80 : een D70 met de sensor van de D200

                    Sony : DSLR met super CCD sensor, waarschijnlijk ook AS, een instapmodelleke en een iets meer 'gevorder' modelleke (gebaseerd D5D en D7D body)

                    Samsung & Pentax : 10 MP professionele DSLR

                    Olympus : een E-2, opvolger van de E-1, met waarschijnlijk 8MP

                    Leica : de Digital M, DMR module aangepast en bruikbaar in Leica M...

                    Fuji : de S4, de vraag is maar wanneer ze die dan gaan kunnen leveren. Iets meer pixeltjes en hopelijk ook een beetje sneller

                    Sigma : voor de enkeling die er nog zit op te wachten, bregt Sigma een SD11 uit, waarschijnlijk 6MP Foveon sensor

                    sugar
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                    http://supermasj.zenfolio.com

                    Comment

                    Working...
                    X