Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uurloon beginnend bandfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Uurloon beginnend bandfotograaf

    Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
    Op bovenstaande pagina staat er:

    Hoe bewijst men de basiskennis bedrijfsbeheer?
    I. Via Akten
    2. De volgende akten worden aanvaard voor zover zij vóór 30 september 2000 werden bekomen:
    • een getuigschrift van hoger algemeen, kunst- of technisch secundair onderwijs
    Voor zover ik me nog herinner was mijn A2 'hoger technisch secundair', en dat was ruim voor 't jaar 2000...?
    Ik heb speciaal in het 'lager' het laatste jaar TSO gedaan gewoon omdat je dan boekhouden krijgt en een attest. De rest van de opleiding is juist hetzelfde niveau. BSO is echt laag, maar tussen TSO en ASO (moderne) is niet veel verschil. Met ASO ben je niets als je afstudeert.

    Maar 70% studeert toch hoger en hebben allemaal zo'n attest bij het afstuderen toch!
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

    Comment


    • #32
      Re: Uurloon beginnend bandfotograaf

      Mijn probleem is dat "in mijnen tijd" al die termen nog niet gebruikt werden. Ik heb een A2 Mechanica (technisch dus), maar hoe heet dat dan nu??

      Comment


      • #33
        Re: Uurloon beginnend bandfotograaf

        Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
        Mijn probleem is dat "in mijnen tijd" al die termen nog niet gebruikt werden. Ik heb een A2 Mechanica (technisch dus), maar hoe heet dat dan nu??
        Jij moet toch zelf weten of je ooit boekhouden hebt ge had en een daarbij horend examen met eindbalansen ect...

        Of contacteer je school en vraag om uitleg.
        Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

        Comment


        • #34
          Re: Uurloon beginnend bandfotograaf

          Nee dat kan ik me niet herinneren... toch bedankt voor de info!

          En mijn excuses aan Drogist omdat ik zijn topic om zeep geholpen heb

          Comment


          • #35
            Re: Uurloon beginnend bandfotograaf

            Ik ben in 1991 als zelfstandige begonnen ZONDER attest bedrijfsbeheer.
            Dit was geen enekel probleem zolang ik enkel diensten "verkocht". Wel moest ik een document ondertekekenen waarin stond dat firma X mijn boekhouding deed.

            Wat NIET mocht was handelen in goederen, wel op commissies, maar niet in de goederen zelf. Daar had/heeft men een distributieattest voor nodig.

            Dat heb ik in 1994 verkregen zodat ik nu ook import/export/verkoop kan doen ....

            Comment


            • #36
              Re: Uurloon beginnend bandfotograaf

              Ik ben er uit, en ik moet dus geen apart attest bedrijfsbeheer voorleggen!
              Ben ondertussen wel al een tijdje bezig met avondlessen
              Maar onderstaande wetgeving verklappen ze niet natuurlijk

              "Als een getuigschrift/akte voor 30 september 2000 werd behaald, worden ook volgende diploma's aanvaard: elk getuigschrift van het hoger secundair onderwijs (ASO, TSO of KSO)"

              Comment

              Working...
              X