Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

corné of geheugenkaart??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: corné of geheugenkaart??

    Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
    Zet een grote biefstuk en frieten klaar dan komt die wel langs
    Otto, is dat een stille wenk om jou ook persoonlijk te laten leveren?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: corné of geheugenkaart??

      hoi,
      ikzelf ben een(klein) klantje van Otto (geheugenkaart), ben van de week nog een lens gaan afhalen, lag netjes klaar.
      Ook heb ik al eens een fotorugzak laten opsturen, netjes verpakt en snel geleverd.
      Mijn volgende aankoop doe ik ook bij geheugenkaart, zeker weten

      mvg

      Comment


      • #18
        Re: corné of geheugenkaart??

        Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
        Otto, is dat een stille wenk om jou ook persoonlijk te laten leveren?
        Ik denk dat Otto 'kartoffelen mit wurst' verkiest hoor

        Een tevreden geheugenkaart klant

        Haai8
        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

        Comment


        • #19
          Re: corné of geheugenkaart??

          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
          Zet een grote biefstuk en frieten klaar dan komt die wel langs
          Denk het niet, als je eens wist hoeveel pintjes ik al heb moeten weigeren
          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

          Comment


          • #20
            Re: corné of geheugenkaart??

            Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
            Denk het niet, als je eens wist hoeveel pintjes ik al heb moeten weigeren

            Nou dan weten jullie wat je in het vervolg mee dient te nemen naar het noorden echte Artevelde grand cru op gist , of een Aangespoelde, anders een Affligem patersvat, mischien lust hij ook wel Alexander Rodenbach, of de enige echte Vlaams rood, of een Cuvee du Tcheste, of een kratje Lindemans Kriek
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #21
              Re: corné of geheugenkaart??

              Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
              Nou dan weten jullie wat je in het vervolg mee dient te nemen naar het noorden echte Artevelde grand cru op gist , of een Aangespoelde, anders een Affligem patersvat, mischien lust hij ook wel Alexander Rodenbach, of de enige echte Vlaams rood, of een Cuvee du Tcheste, of een kratje Lindemans Kriek
              Otto, zou je niet beter je signature aanpassen naar "Verzamelaar van Belgische bieren van hoge kwaliteit "


              .
              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

              Comment


              • #22
                Re: corné of geheugenkaart??

                Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                Otto, zou je niet beter je signature aanpassen naar "Verzamelaar van Belgische bieren van hoge kwaliteit "


                .

                Ja dat is pas genieten eerst een lekkere gegrilde worst met Kartoffelsalat en dan nagenieten met Klooster Zusters Annonciaden
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #23
                  Re: corné of geheugenkaart??

                  Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                  Ja dat is pas genieten eerst een lekkere gegrilde worst met Kartoffelsalat en dan nagenieten met Klooster Zusters Annonciaden
                  Nu weet ik wat ik bij de volgende aankoop mee breng in de plaats van geld ...
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: corné of geheugenkaart??

                    Ik heb van dinsdag al mijn betaling uitgevoerd naar nederland en nog steeds geen bevestiging. Is dat abnormaal, kben er previes niet meer zo gerust in....

                    Comment


                    • #25
                      Re: corné of geheugenkaart??

                      Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                      Ik heb van dinsdag al mijn betaling uitgevoerd naar nederland en nog steeds geen bevestiging. Is dat abnormaal, kben er previes niet meer zo gerust in....
                      Slaap maar op beide oren, zowel in Corné als in Otto kan je 100% gerust zijn
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: corné of geheugenkaart??

                        Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                        Otto, zou je niet beter je signature aanpassen naar "Verzamelaar van Belgische bieren van hoge kwaliteit "


                        .
                        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                        Ja dat is pas genieten eerst een lekkere gegrilde worst met Kartoffelsalat en dan nagenieten met Klooster Zusters Annonciaden
                        Daar heb ik eerlijk gezien nog niet veel van gemerkt,als ik daar kom.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • #27
                          Re: corné of geheugenkaart??

                          Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                          Slaap maar op beide oren, zowel in Corné als in Otto kan je 100% gerust zijn
                          I know, maar de vorige keren was de betaling na een dag al een feit en na 3 dagen had ik mijn gerief. Nu zijn we 3 dagen verder en mijn betaling is nog niet eens toegkomen...

                          Maarja, misschien ben ik gewoon wat te ongeduldig

                          Comment


                          • #28
                            Re: corné of geheugenkaart??

                            Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                            Ik heb van dinsdag al mijn betaling uitgevoerd naar nederland en nog steeds geen bevestiging. Is dat abnormaal, kben er previes niet meer zo gerust in....
                            Tja, hoewel ik overschrijf via PC-banking mét Iban én Bic nr leert de praktijk me dat overschrijvingen naar zowel Nederland als Duitsland makkelijk 4 à 5 dagen duren vooraleer de ontvanger mijn neuri's ontvangt, éénmaal ze mijn geld ontvangen hebben zijn mijn spullen hier binnen de 2 dagen...
                            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                            Comment


                            • #29
                              Re: corné of geheugenkaart??

                              Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                              Tja, hoewel ik overschrijf via PC-banking mét Iban én Bic nr leert de praktijk me dat overschrijvingen naar zowel Nederland als Duitsland makkelijk 4 à 5 dagen duren vooraleer de ontvanger mijn neuri's ontvangt, éénmaal ze mijn geld ontvangen hebben zijn mijn spullen hier binnen de 2 dagen...
                              bedankt hoor, ik voel me al een stukje beter nu

                              Comment


                              • #30
                                Re: corné of geheugenkaart??

                                Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                                Tja, hoewel ik overschrijf via PC-banking mét Iban én Bic nr leert de praktijk me dat overschrijvingen naar zowel Nederland als Duitsland makkelijk 4 à 5 dagen duren vooraleer de ontvanger mijn neuri's ontvangt...
                                Is bij mij ook al gebeurd, maar soms gaat het ook sneller. Hangt er vanaf welke de betrokken banken zijn... Sommige schijnen beter samen te werken dan andere.
                                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X