Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

corné of geheugenkaart??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: corné of geheugenkaart??

    Wat de oorspronkelijke vraag betreft: met Corné nog niet gewerkt, maar van Geheugenkaart bijzonder tevreden .
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #32
      Re: corné of geheugenkaart??

      Hoe gaat het eigenlijk met leveren? Laten zij weten tijdig weten op welke dag geleverd word? Als je nu net weg bent en ze komen leveren, wat gebeurd er dan?
      Nikon D50 | 18-55mm ED kitlens | 55-200mm ED

      Comment


      • #33
        Re: corné of geheugenkaart??

        Oorspronkelijk geplaatst door flupke
        Hoe gaat het eigenlijk met leveren? Laten zij weten tijdig weten op welke dag geleverd word? Als je nu net weg bent en ze komen leveren, wat gebeurd er dan?


        U kunt ook een ander afleveradres opgegeven indien er op dit adres niet altijd iemand aanwezig is, gelieve het dan te emailen aan uw leverancier, want u kunt pakjes van UPS, DPD of GLS niet op het postkantoor afhalen ! Geef dan bij voorkeur uw werkadres op.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #34
          Re: corné of geheugenkaart??

          Ik zal hier ook nog effe iets melden...

          Bij Corné en Peter ook al langs geweest... Geen problemen, alles rustig mogen testen etc... Waar vind je dit nog??? Stap een winkel binnen en ze smeren je vanalles aan!!! (wat ze uit stock willen etc.... en bestellen pfff doen ze moeilijk over...etc...)

          Maar hier, geen probs... (Ingo ook niet te vergeten hé...)

          Met dees 3 personen blijf ik zaken doen... wees gerust...

          En euh.... koffie is er altijd bij Corné en Ingo... (je wat te doen hé Peter... )

          Groeten,
          Lesley Persyn.
          -=- Light is the key...

          Comment


          • #35
            Re: corné of geheugenkaart??

            Bericht gehad van Corné, en goed nieuws, mijn complimenten daarvoor *duim omhoog*
            Last edited by Karreaux; 21 februari 2006, 18:02.

            Comment

            Working...
            X