[Edit Mod PcWiet]: J-M, Wil je je aan de forumregels houden? Ook handleidingen vallen onder het copyright. Daarom werd een gedeelte van je reply gewist.
Een uittreksel uit de faq:
Licentie / copyrightschendingen
Dat men thuis ladingen illegale muziek of software heeft is niet ons probleem. Wat wel ons probleem is, is als men dit op het Belgiumdigital-forum gaat aanbieden of dat men hier links neerzet naar sites waar deze software, muziek of films zijn te verkrijgen. Wij kunnen hier grote problemen mee krijgen, alsook onze hosting-firma. Foto's waarvan je niet de auteur bent en die copy-right protected zijn (zonder toestemming van de auteur). Warez, cracks, no-cd patches en dergelijke, MP3's met copyrighted inhoud, DivX films met copyrighted inhoud en URL’s die hiernaar verwijzen
.
Last edited by pcwiet; 10 maart 2005, 19:09.
Reden: Copyrightschending
Ik heb een flits gekocht met engelstalige handleiding. Ik ben niet sterk in Engels, had daarom graag in mijn eigen taal de uitleg gelezen. Begrijp het probleem niet echt. Er wordt hier niets illegaal gecopieerd en verkocht. Ik kan me moeilijk inbeelden dat Nikon hier problemen over maakt.
Ik heb een flits gekocht met engelstalige handleiding. Ik ben niet sterk in Engels, had daarom graag in mijn eigen taal de uitleg gelezen. Begrijp het probleem niet echt. Er wordt hier niets illegaal gecopieerd en verkocht. Ik kan me moeilijk inbeelden dat Nikon hier problemen over maakt.
Zolang je niet uitdrukkelijk vraagt om een copie (hetzij op papier, hetzij een PDF) is er idd geen probleem. Je mag gerust van iemand een ORIGINELE handleiding kopen, maar die kan je evengoed bij Nikon krijgen, niet? Maar wanneer er mensen beginnen copies aan te bieden, moeten we wel ingrijpen.
Moderator
Comment