Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB-800 handleiding

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SB-800 handleiding

Hey,

wie heeft een Nederlandstalige handleiding van de SB-800? (Mogelijk in PDF?)

thanx

Baron
    | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Re: SB-800 handleiding

groeten

J-M

[Edit Mod PcWiet]: J-M, Wil je je aan de forumregels houden? Ook handleidingen vallen onder het copyright. Daarom werd een gedeelte van je reply gewist.
    Een uittreksel uit de faq:

Licentie / copyrightschendingen
    Dat men thuis ladingen illegale muziek of software heeft is niet ons probleem. Wat wel ons probleem is, is als men dit op het Belgiumdigital-forum gaat aanbieden of dat men hier links neerzet naar sites waar deze software, muziek of films zijn te verkrijgen. Wij kunnen hier grote problemen mee krijgen, alsook onze hosting-firma. Foto's waarvan je niet de auteur bent en die copy-right protected zijn (zonder toestemming van de auteur). Warez, cracks, no-cd patches en dergelijke, MP3's met copyrighted inhoud, DivX films met copyrighted inhoud en URL’s die hiernaar verwijzen
    .
    Last edited by pcwiet; 10 maart 2005, 19:09. Reden: Copyrightschending

Comment

pcwiet, sorry, inderdaad ook handleidingen vallen onder deze wet. Sorry

Comment

Ik heb een flits gekocht met engelstalige handleiding. Ik ben niet sterk in Engels, had daarom graag in mijn eigen taal de uitleg gelezen. Begrijp het probleem niet echt. Er wordt hier niets illegaal gecopieerd en verkocht. Ik kan me moeilijk inbeelden dat Nikon hier problemen over maakt.

Wie me toch wil en kan helpen: info@zetten.be

thanx

Baron
        | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baron
          Ik heb een flits gekocht met engelstalige handleiding. Ik ben niet sterk in Engels, had daarom graag in mijn eigen taal de uitleg gelezen. Begrijp het probleem niet echt. Er wordt hier niets illegaal gecopieerd en verkocht. Ik kan me moeilijk inbeelden dat Nikon hier problemen over maakt.

Wie me toch wil en kan helpen: info@zetten.be

thanx

Baron
          Zolang je niet uitdrukkelijk vraagt om een copie (hetzij op papier, hetzij een PDF) is er idd geen probleem. Je mag gerust van iemand een ORIGINELE handleiding kopen, maar die kan je evengoed bij Nikon krijgen, niet? Maar wanneer er mensen beginnen copies aan te bieden, moeten we wel ingrijpen.
          Moderator

Comment

Baron , we gaan samen engels leren jongen......en de SB800 zijn geheimen naar boven halen

See you....

Comment

Working...
            X