Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon tele

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon tele

    Ik ben op zoek naar betaalbare mm-ers
    Mijn oog is gevallen op 100-300mm van Sigma ofwel de Bigma
    niemand die eentje liggen heeft en wegdoet voor een goede prijs?
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

  • #2
    Re: Nikon tele

    Hallo,
    heb hier wel nog een Tamron 28-200 liggen, AF aspherical LD (IF) 1:3.8-5.8 met zonnekap. Wegens niet meer gebruiken...eerder macro als interesse...
    Je ziet maar...

    Comment


    • #3
      Re: Nikon tele

      All, Sigma 50-500 EX DG met Nikon vatting, aangekocht in april 2006 bij Foto Konijnenberg. In nieuwstaat, slechts een aantal keren gebruikt. Ik doe ze weg omdat ik gestopt ben met vliegtuigspotten en de lens nu niet veel meer gebruik. Met pijn in het hart wel, maar het is belachelijk om zo'n dure lens te laten liggen...

      Als je snel bent en onmiddellijk toehapt heb je misschien nog kans
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Nikon tele

        Een Bigma is dacht ik toch 50-500... De 100-300 vind ik zelf overigens een fijnere lens, evenals de 70-200 + eventuele 1.4 converter.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: Nikon tele

          hmm heb al gedacht aan de 100-300... maar vrees beetje voor tekort aan mm... en die worden niet zoveel aangeboden...
          One life, live it!
          vernieuwde site: natuurbeeld

          Comment


          • #6
            Re: Nikon tele

            Ik heb hier ook nog een 70-300mm g f/4-5.6 te koop,als je dit interresseert mag je me altijd een pm hiervoor sturen.

            Met groeten
            Nikon D7000 met batterijgrip,tokina 12-24 mm,sigma 17-70 mm f2.8,nikon 18-200 mm VR,Sigma DG 120 400 4.5 - 5.6 APO HSM ,nikon sb 600 , manfrotto 681b en nog allerhande kleine spullen.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon tele

              Mijn Bigma is nog steeds te koop, maar je vond dit blijkbaar te duur... Zonde...
              Tommy
              My homepage : www.digitalviolence.be

              Comment


              • #8
                Re: Nikon tele

                Te Koop: Nikon ED AF Nikkor 80-200mm 1:2,8 D (schuifzoom) inclusief zonnekap Nikon HB7, UV filter en lederen draagtas in zeer goede staat, optisch perfect had gedacht aan 500 euro voorbeeldfoto's genomen met deze lens: van 80mm tot 200mm. Reeds vanaf f2,8 presteert deze lens zowel bij sport als statische opnamen:


                ik heb nog een Nikon 80-200 f2,8 in de aanbieding

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon tele

                  Mijn Bigma is nog steeds te koop, maar je vond dit blijkbaar te duur... Zonde...
                  als je n bod van 700 euro aanvaard niet... Tis te zot, bij geheugenkaart staat ie voor 850 euro te koop, waarom zou ik dan 800 aan een 2ehands gevenmet mss een monopod bij...
                  One life, live it!
                  vernieuwde site: natuurbeeld

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon tele

                    850 nieuw is de niet dg versie...

                    Kijk hier : http://www.sdcard.be/English/store/v...roduct=8980260

                    De mijne is de DG versie...
                    Tommy
                    My homepage : www.digitalviolence.be

                    Comment

                    Working...
                    X