Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleine fototas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kleine fototas

aangezien ik me enkele weken geleden een D50 gekocht heb ben ik nu op zoek naar iets om die natuurlijk veilig te bewaren/vervoeren.

Ik zoek dus iets als een LowePro TopLoad ofzoiets.

Ik dacht, met al die grote tassen die hier verhandeld worden, is er dan niemand die ook klein begonnen is en nu die tas niet kwijtraakt?

Het mag ook ietwat groter, maar ik beperk mijn budget voor deze tas.

Dus heb je een niet té grote (ze mag groter) tas, laat het dan weten...
    (ik zoek een goede prijs/kwaliteit en voor iets groter wil ik wel nog iets meer voor betalen, te groot is te duur )

(ik ben bereid de tas te komen ophalen indien gewenst)

dankuwel.
    Last edited by beaumkr; 8 juni 2006, 12:14.

Re: kleine fototas

Ik verkoop nog een leuke en handige tas, amper een maandje oud...
    Kijk hier maar eens:
    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=113680

Groeten
    StijnDeGrauwe.be

Comment

Heb nog een splinternieuwe Lowepro tas te koop wegens te klein.

Het topic: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=115588

GreetZ
      SDX

Comment

Hallo,

Ik heb hier nog een Tamrac tas liggen uit de 'Digital Series' van Tamrac:

Indertijd gekocht voor mijn Canon 300D, maar 'k had snel te veel lenzen, en daarna in de kast beland. In het hoofdvak ging mijn 300D met lens en een grotere lens (100-300 zoom) ruim in. De voor- en zijzakken heb ik nooit gebruikt, want ik heb geen speciale filters of iets wat daar in zou moeten gaan. Er zijn 3 met velcro verplaatsbare tussenschotten bij.
        Alles in perfecte staat (max een half jaar gebruikt), want ik ben redelijk zorgzaam voor zulk materiaal.
        Indertijd gekocht voor 65 EUR, en de tas mag weg voor 30 EUR.

Knoerifast

PS. Moest je echt een goedkope fototas zoeken, ik heb op de fotobeurs in het Alpheusdal in Berchem eens een 'made in China' tas gekocht voor 5 EUR. Bijna dubbel zo groot, bijlange zo goed niet, met veel minder mousse. Ik weet niet of ze die nog ergens verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knoerifast
          Hallo,

Ik heb hier nog een Tamrac tas liggen uit de 'Digital Series' van Tamrac:

Indertijd gekocht voor mijn Canon 300D, maar 'k had snel te veel lenzen, en daarna in de kast beland. In het hoofdvak ging mijn 300D met lens en een grotere lens (100-300 zoom) ruim in. De voor- en zijzakken heb ik nooit gebruikt, want ik heb geen speciale filters of iets wat daar in zou moeten gaan. Er zijn 3 met velcro verplaatsbare tussenschotten bij.
          Alles in perfecte staat (max een half jaar gebruikt), want ik ben redelijk zorgzaam voor zulk materiaal.
          Indertijd gekocht voor 65 EUR, en de tas mag weg voor 30 EUR.

Knoerifast

PS. Moest je echt een goedkope fototas zoeken, ik heb op de fotobeurs in het Alpheusdal in Berchem eens een 'made in China' tas gekocht voor 5 EUR. Bijna dubbel zo groot, bijlange zo goed niet, met veel minder mousse. Ik weet niet of ze die nog ergens verkopen.

Dat lijkt me eerder een camcorder tas of vergis ik me daarin?

Ik ben echt geinteresseerd in iets kleins. Ik heb er geen probleem mee om die tas later in een grotere rugzak te stoppen. Zolang m'n toestel maar veilig zit en beetje droger dan los in m'n rugzak (soms zelfs zwemzak), plastic zakjes zijn niet echt efficiënt op dat vlak .

Als er ruimte in de tas is voor 5 extra lenzen en ik heb maar 1 kitlens gaat die tas teveel ruimte innemen tov het materiaal dat er maar inzit. En een extra rugzak heb ik zowiezo nodig voor een trui, fles water, boterhammetjes, ... (wandeltochten, uitjes, ...). Dus voor die laatste spullen wil ik zeker ruimte overhouden.

Misschien maak ik me hier wat duidelijker mee.

In ieder geval al bedankt voor de aanbiedingen.. ik kijk nog rustig even rond.

Comment

Onlangs op het forum gezet :
            Uit mijn D70 periode heb ik nog volgende te koop : 1) adapterring 67/77 mm (voor 18-70) : prijs : 10€ 2) Lenmar EN-EL3 batterij (reservebatterij,nooit gebruikt) : 15€ VERKOCHT 3) eBook-CD van Peter iNova : DSLR Nikon D70 : 15€ VERKOCHT 4) Toshiba E-mouse : 15€ VERKOCHT Tassen: 1) Lowepro

de TLZ2 kan misschien iets voor jou zijn.

Groetjes
            Pierre
            Nikon D700 + mooi glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beaumkr
              Dat lijkt me eerder een camcorder tas of vergis ik me daarin?

Ik ben echt geinteresseerd in iets kleins. Ik heb er geen probleem mee om die tas later in een grotere rugzak te stoppen. Zolang m'n toestel maar veilig zit en beetje droger dan los in m'n rugzak (soms zelfs zwemzak), plastic zakjes zijn niet echt efficiënt op dat vlak .

Als er ruimte in de tas is voor 5 extra lenzen en ik heb maar 1 kitlens gaat die tas teveel ruimte innemen tov het materiaal dat er maar inzit. En een extra rugzak heb ik zowiezo nodig voor een trui, fles water, boterhammetjes, ... (wandeltochten, uitjes, ...). Dus voor die laatste spullen wil ik zeker ruimte overhouden.

Misschien maak ik me hier wat duidelijker mee.

In ieder geval al bedankt voor de aanbiedingen.. ik kijk nog rustig even rond.
              Mijn tas is een tas waar je zowel een camrecorder in kunt steken, ofwel een fototoestel. Hoe je je tas organiseert, hangt af van hoe je de tussenschotten zet. Bij mijn tas waren er 3 meegeleverd, maar heb ik er slechts 2 geinstalleerd.
              Ik heb er eerst een tijdje mee rondgelopen met enkel de kitlens, en een plaatsje voor een grotere zoomlens. Daarna heb ik een aantal lenzen in een keer bijgekocht, en was de tas te klein.

knoerifast

Comment

Working...
              X