Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnekap 24-70L 2.8

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonnekap 24-70L 2.8

Ik had via het forum hier een 24-70L 2.8 gekocht. Lenskap ging ik achteraf nog krijgen net als opbergzak.
    Jammer genoeg laat de vorige eigenaar zich niet meer horen... zelfs na het versturen van enkele mails en sms! Eigenlijk zou ik zijn naam hier moeten bekend maken...Verkopen doet hij hier wel goed dat heb ik al gemerkt!
    Dus mijn oproep...wie kan mij zo'n zonnekap leveren aan een redelijke prijs?
    Want zonder heeft de lens toch wat last van flare.
    Bedankt

Re: Zonnekap 24-70L 2.8

Ik kan je niet onmiddellijk aan een zonnekap helpen en denk dat er maar weinigen deze zomaar ergens liggen gaan hebben op overschot. Maar bij oa fotokonijnenberg.nl hebben ze de EW-83F op voorraad. Zo kost wel 45 €. De op hun website getoonde zonnekap komt wel niet overeen met de realiteit. maar dit is wel het juiste productnr.

Misschien de originele eigenaar een mailtje sturen en vragen om de peer in twee te doen als hij de zonnekap niet meer kan vinden.
    DigiCam

Comment

Bedankt voor de reacties. Ik laat nog iets weten hoe het afloopt.

Comment

Voila...heb eindelijk een mailtje gekregen van desbetreffende. Komt dus toch nog in orde
        Nog eens bedankt voor de reactie.

Comment

Off-topic replies werden verwijderd.

seppuku [mod]

Comment

gelukkig dat het toch nog goed is gekomen hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: Zonnekap 24-70L 2.8. Topic mag afgesloten worden.

Vervolg: Verkoper heeft veel beloofd...maar uiteindelijk niets gekregen. Ik wachtte daar al meer dan 6 maand op! Heb dus mijn zonnekap moeten bestellen maar heb ze heel snel toegestuurd gekregen vanuit Hong Kong voor een zacht prijsje. Heel jammer eigenlijk omdat de kap en de pouch tot de standaarduitrusting van de lens behoort

Comment

Working...
              X