Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht : Canon 100/2,0 EF USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gezocht : Canon 100/2,0 EF USM

wie heeft er zo een die niet meer gebruikt word ?

Re: gezocht : Canon 100/2,0 EF USM

Sorry als ik buiten topic reply, maar omdat ik weet dat je van zeer goed materiaal houdt, bekijk en overweeg de 135 mm F2 L USM is ne keer.
    Ik kocht deze lens van Corné op de lenzendag, ben ook 100% tevreden net als de andere 33 of 34 op de site van Fred Miranda.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

hoi digipics ,ik weet het ,ik weet het ,maar morgen ga ik mijnen 24-70 L 2.8 gaan halen en das al een prijsbeestje ,gisteren mijn 580 flitser gehaald en ik moet eerlijk zijn ,ik moet een beetje op de rem gaan staan of ik heb miserie met moeder de vrouw .
      de enigste reden dat ik mijn 17-40 en mijn tamron 28-75 verkocht heb ,is dat 28 mm in breedhoek op een 1.3 cropfactor juist niet genoeg is voor stadsfotografie en dat ik met mijn 17-40 toch meestal rond de 24 mmm genoeg heb ,dus waarom met 2 (prachtige )lenzen rondsleuren als je het in 1 lens kan hebben .
      de 50 mm had ik nog vanop mijn 10d maar op de markII vind ik ze tekort ,vooral voor portrait ,daarom vermoed ik dat de 100 mm mij beter zal schikken
      Last edited by pierewiet; 11 november 2004, 11:06.

Comment

Ja man ik kan het me voorstellen, ik ben "gelukkige gescheiden" en ga dat ook zo houden, lenzen en fotografie zijn nog altijd beter bij prijs dan vrouwen.
        Wat je ook nog is kan overwegen is de 85 F1.8 die heb ik ook tot mijn volle tevredenheid en die kost nieuw bij Corné ongeveer 370 Euro, wat eigelijk best te doen is voor zo'n kwaliteit.

Spijtig dat je aan de kust woont anders konden we is testen en vergelijken, ik werk ook met de Mark II en ik heb ook ondervonden dat je de lenzen een beetje moet herschikken om echt naar behoren plezier te hebben van de 1.3 crop.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
        X