Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een occ. lens in goede staat en liefst ook aan een reele occ. prijs, want voor een hoge occ. prijs kan ik ook terecht bij Corné en daar is de lens dan nieuw...
Een occ. lens in goede staat en liefst ook aan een reele occ. prijs, want voor een hoge occ. prijs kan ik ook terecht bij Corné en daar is de lens dan nieuw...
Wist ik ook (dank zij tip hier op BD),prijs = OK, had direct geschreven, krijg zelfs geen antwoord.!!
Enfin dat bespaart nu alle anderen mogelijk geintereseerden hier, een nuteloos schrijven naar dien tist in Hasselt.
@as-foto, bericht gelezen, ik zal er op antw. in het w.e..
Hoi teddy-bear,
Ik ben ook nen "tist" uit Hasselt maar niet die tist" die jij bedoelt...peis ik toch
Als het "G. R." uit Hasselt betreft...wel ik heb die ook gemaild en nog geen antwoord gehad:-)
@Teddy> als je 2 Nikon boddies (bv. 1 analoog) hebt van Nikon, minimaal 3 Nikon Lenzen (sigma telt niet mee) bezit en je hebt een perskaart, dan kan je die lens gratis lenen bij De beukelaere voor een photoshoot .. 't is maar nen tip alvorens je zoveel geld uitgeeft
Comment