Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

allerhande statiefmateriaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• allerhande statiefmateriaal

Manfrotto 190 GO
    dit statief ligt al jaren in de kast en is amper gebruikt ,dit was nog in mijn periode dat ik macrofotografie deed en heb deze toen gekocht met de bedoeling landschap en macro ,statief kan helemaal tot tegen de grond waarvan je de middenzool helemaal plat kan leggen en dan nog eens 360° draaien ,het is een stevig statief die evengoed voor landschap kan gebruikt worden ,deze werd niet meer gebruikt omdat ik naar Gitzo ben overgeschakeld daar ik soms in zwaar weer sta te fotograferen ik heb er in de tijd 182.58€ voor betaald en mag weg voor 90€ er zijn alleen kleine normale gebruiksporen ,voor de rest een prima statief . hij wordt verkocht zoals aankoop zonder statiefkop , ik heb wel ook 2 statiefkoppen hier in aanbieding
    foto1
    foto2
    foto3
    foto4
    factuur
    statiefkop balhoofd manfrotto ,een klein maar sterk statiefkop ,het is al wat jaren oud maar nog in goede staat ,vraagprijs 15€

foto 1
    foto2

Sirui Head G-20KX balhoofd ,VERKOCHT

monopod : miss 2 of 3 keer gebruikt ligt al lang in de kast en mag weg voor 15 € ,
    is gemakkelijk om mee te nemen op een gewone reis ,zo krijg je een stabiele ondersteuning terwijl je fotografeert neemt niet veel plaats en gewicht in .

foto 1
    foto 2
    foto3

Alles kan hier uitgetest worden ,en afgehaald ,bij verzending komt verzendingskost erbij .
    Hartelijk dank
    Patrick
    Last edited by bopatje; 19 december 2019, 23:14.
Working...
X