Wegens volledige overschakeling op Godox flitsers verkoop ik mijn beide Canon reportageflitsers.
Het zijn 2 dezelfde flitsers die ik altijd met volle tevredenheid gebruikt heb, maar ik wil nu volledige overschakelen naar Godox zodat ik met één trigger al mijn flitsers kan aansturen (Ik gebruik ook een Godox AD600 en 2 Godox AD200 flitsers).
Beide toestellen werken perfect, doos en alle accessoires zijn aanwezig.
Meer info of foto's op aanvraag.
Beide toestellen mogen weg voor de spotprijs van 200 euro (per stuk). (Heel licht bespreekbaar).
Eventueel kan u er een Yongnuo trigger bijkopen YN-E3-RT, zodat u de flitsers draadloos kan aansturen vanaf de camera (de flitsers hebben een ontvanger ingebouwd).
Vraagprijs voor de trigger; 75 euro.
Of koop het hele pakket en ik maak er een nog mooiere prijs van!
Te bekijken en/of te testen in Dilsen-Stokkem
Graag een PB bij interesse!
Het zijn 2 dezelfde flitsers die ik altijd met volle tevredenheid gebruikt heb, maar ik wil nu volledige overschakelen naar Godox zodat ik met één trigger al mijn flitsers kan aansturen (Ik gebruik ook een Godox AD600 en 2 Godox AD200 flitsers).
Beide toestellen werken perfect, doos en alle accessoires zijn aanwezig.
Meer info of foto's op aanvraag.
Beide toestellen mogen weg voor de spotprijs van 200 euro (per stuk). (Heel licht bespreekbaar).
Eventueel kan u er een Yongnuo trigger bijkopen YN-E3-RT, zodat u de flitsers draadloos kan aansturen vanaf de camera (de flitsers hebben een ontvanger ingebouwd).
Vraagprijs voor de trigger; 75 euro.
Of koop het hele pakket en ik maak er een nog mooiere prijs van!
Te bekijken en/of te testen in Dilsen-Stokkem
Graag een PB bij interesse!