Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kan iemand me helpen aan het mailadres van Luc? Ik heb deze fisheye bij hem gekocht (en betaald; en nog steeds niet ontvangen), maar er gaat iets mis met de communicatie via dit forum en met zijn computer. Misschien kan ik hem zo makkelijker bereiken. Een admin die me hier mee kan helpen?
Kan iemand me helpen aan het mailadres van Luc? Ik heb deze fisheye bij hem gekocht (en betaald; en nog steeds niet ontvangen), maar er gaat iets mis met de communicatie via dit forum en met zijn computer. Misschien kan ik hem zo makkelijker bereiken. Een admin die me hier mee kan helpen?
Allesinds geen vrees hoor Luc is zowat de betrouwbaarste persoon die je hier op dit forum zal vinden.
Ik heb er ook vertrouwen in en denk dat het goed gaat komen, en hij had wat troubles met zn PC, en daarom wil ik hem buiten het forum om even contacten . De admin heeft even gemaild voor me om contact op te nemen en ik wacht op reactie.
Toevallig andere forummembers die Luc persoonlijk kennen en hem eens aan zijn jasje willen trekken of weten waar hij uit hangt? Mijn geld staat op zijn bankrekening sinds 3 weken en nog steeds geen lens hier. Ook is het inmiddels 8 dagen terug dat een moderator hem een mail stuurde op zijn prive-email. Ook heb ik zelf meerdere keren van me laten horen. Tot op heden wederom geen reactie.
Hij maakt veel concertfoto's heb ik al wel ontdekt, dus misschien member die hem hier van persoonlijk kennen?
Ik ken hem persoonlijk maar ik heb helaas geen telefoonnummer van hem maar ik weet wel zeker dat je je lens zal krijgen hoor, daar moet je niet aan twijfelen.
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Comment