Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fisheye Canon Mount

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fisheye Canon Mount

Sigma fisheye 15mm Nieuwe versie (DG) Canon mount

Aangekocht begin 2006

Prijs 375 Euro
    Groetjes

Lukathi

Re: Fisheye Canon Mount

Kan iemand me helpen aan het mailadres van Luc? Ik heb deze fisheye bij hem gekocht (en betaald; en nog steeds niet ontvangen), maar er gaat iets mis met de communicatie via dit forum en met zijn computer. Misschien kan ik hem zo makkelijker bereiken. Een admin die me hier mee kan helpen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stinger666 Bekijk bericht
      Kan iemand me helpen aan het mailadres van Luc? Ik heb deze fisheye bij hem gekocht (en betaald; en nog steeds niet ontvangen), maar er gaat iets mis met de communicatie via dit forum en met zijn computer. Misschien kan ik hem zo makkelijker bereiken. Een admin die me hier mee kan helpen?
      mail verstuurd
      Mod Hesy

hesy.be
      BD0319BE

Comment

Allesinds geen vrees hoor Luc is zowat de betrouwbaarste persoon die je hier op dit forum zal vinden.
        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
          Allesinds geen vrees hoor Luc is zowat de betrouwbaarste persoon die je hier op dit forum zal vinden.
          Ik heb er ook vertrouwen in en denk dat het goed gaat komen, en hij had wat troubles met zn PC, en daarom wil ik hem buiten het forum om even contacten . De admin heeft even gemaild voor me om contact op te nemen en ik wacht op reactie.

Comment

Toevallig andere forummembers die Luc persoonlijk kennen en hem eens aan zijn jasje willen trekken of weten waar hij uit hangt? Mijn geld staat op zijn bankrekening sinds 3 weken en nog steeds geen lens hier. Ook is het inmiddels 8 dagen terug dat een moderator hem een mail stuurde op zijn prive-email. Ook heb ik zelf meerdere keren van me laten horen. Tot op heden wederom geen reactie.

Hij maakt veel concertfoto's heb ik al wel ontdekt, dus misschien member die hem hier van persoonlijk kennen?

Comment

Ik ken hem persoonlijk maar ik heb helaas geen telefoonnummer van hem maar ik weet wel zeker dat je je lens zal krijgen hoor, daar moet je niet aan twijfelen.
              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

iemand gaat em bellen
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                  iemand gaat em bellen
                  Toppertje!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                    iemand gaat em bellen
                    Zou u mijn op de hoogte willen houden van dit telefoontje via een PBtje.

Comment

Working...
                    X