Hallo,
Wegens een nieuwe job en dus nog minder tijd om te oefenen om wat degelijke fotootjes af te leveren heb ik beslist mijn vrij recent aangeschaft materiaal terug van de hand te doen. Volgende set bied ik te koop aan :
Het liefst verkoop ik alles in 1 set en mijn vraagprijs hiervoor is 2000 euro. Voor deze prijs baseer ik me op volgende richtprijzen, in volgorde van de list (650 + 400 + 50 + 600 + 50 + 250). Als ik woensdag 8/11 geen kandidaat-koper heb voor de ganse set ga ik eventueel alles afzonderlijk verkopen en eventuele biedingen die ik hiervoor tussen nu en woensdag ontvang neem ik dan mee in aanmerking ...
Alles is uitgebreid te testen in de regio midden-Limburg (Zonhoven)
Voor verdere vragen, geef gerust een seintje
Wegens een nieuwe job en dus nog minder tijd om te oefenen om wat degelijke fotootjes af te leveren heb ik beslist mijn vrij recent aangeschaft materiaal terug van de hand te doen. Volgende set bied ik te koop aan :
- Canon 20D - 3700 clicks, prima staat, incl 512mb CF-card gekocht van een BD-lid maar geen aankoop- of garantiepapieren aanwezig vraagprijs = 650 euro - voorlopig gereserveerd voor rapture
- Canon EFs 17-85 f/4-5.6 IS USM incl UV-filter en originele verpakking Gereserveerd voor Wendyb
- Sigma 70-200 F2.8 APO EX HSM incl 77mm skylightfilter, originele draagtas en verpakking Gereserveerd voor Matthias
- Canon fototas 1-EG Verkocht aan Plette
Het liefst verkoop ik alles in 1 set en mijn vraagprijs hiervoor is 2000 euro. Voor deze prijs baseer ik me op volgende richtprijzen, in volgorde van de list (650 + 400 + 50 + 600 + 50 + 250). Als ik woensdag 8/11 geen kandidaat-koper heb voor de ganse set ga ik eventueel alles afzonderlijk verkopen en eventuele biedingen die ik hiervoor tussen nu en woensdag ontvang neem ik dan mee in aanmerking ...
Alles is uitgebreid te testen in de regio midden-Limburg (Zonhoven)
Voor verdere vragen, geef gerust een seintje
Comment