Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 20D + lenzen + tas

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 20D + lenzen + tas

Hallo,

Wegens een nieuwe job en dus nog minder tijd om te oefenen om wat degelijke fotootjes af te leveren heb ik beslist mijn vrij recent aangeschaft materiaal terug van de hand te doen. Volgende set bied ik te koop aan :
    • Canon 20D - 3700 clicks, prima staat, incl 512mb CF-card gekocht van een BD-lid maar geen aankoop- of garantiepapieren aanwezig vraagprijs = 650 euro - voorlopig gereserveerd voor rapture
    • Canon EFs 17-85 f/4-5.6 IS USM incl UV-filter en originele verpakking Gereserveerd voor Wendyb
    • Sigma 70-200 F2.8 APO EX HSM incl 77mm skylightfilter, originele draagtas en verpakking Gereserveerd voor Matthias
    • Canon fototas 1-EG Verkocht aan Plette

Het liefst verkoop ik alles in 1 set en mijn vraagprijs hiervoor is 2000 euro. Voor deze prijs baseer ik me op volgende richtprijzen, in volgorde van de list (650 + 400 + 50 + 600 + 50 + 250). Als ik woensdag 8/11 geen kandidaat-koper heb voor de ganse set ga ik eventueel alles afzonderlijk verkopen en eventuele biedingen die ik hiervoor tussen nu en woensdag ontvang neem ik dan mee in aanmerking ...

Alles is uitgebreid te testen in de regio midden-Limburg (Zonhoven)

Voor verdere vragen, geef gerust een seintje
    Last edited by platho; 17 november 2006, 18:32. Reden: update

Re: Canon 20D + lenzen + flitser + tas

Hallo,

Ik heb wel interesse in de 50mm 1.8. Dus als je alles apart gaat verkopen, ik ben kandidaat .
    Zou het wel mogelijk zijn om er een paar foto's van te sturen?

Grtz,

Thomas.
    Last edited by Thomas S.; 4 november 2006, 10:17.
    EOS 350D; Sigma 70-200 2.8 EX DG HSM; Canon 28-90 4.0 - 5.6; Nikon FM + 24 2.8, 35 2.8, 50 1.4, 135 2.8, 70-260 4.5; Manfrotto 190PRO-B; Lowepro Rover Light

Comment

indien losse verkoop, in perfecte staat en je wil opsturen per post mag je 50mm voor me reserveren.

mvg,

Kruger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
        indien losse verkoop, in perfecte staat en je wil opsturen per post mag je 50mm voor me reserveren.

mvg,

Kruger
        OK, maar voor de duidelijkheid toch effe vermelden dat ik, ingeval van een losse verkoop de reacties in volgorde behandel en er is voor de 50mm tamelijk veel interesse ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platho Bekijk bericht
          OK, maar voor de duidelijkheid toch effe vermelden dat ik, ingeval van een losse verkoop de reacties in volgorde behandel en er is voor de 50mm tamelijk veel interesse ....
          uiteraard !

Comment

Er is inderdaad veel vraag naar deze lens .
            EOS 350D; Sigma 70-200 2.8 EX DG HSM; Canon 28-90 4.0 - 5.6; Nikon FM + 24 2.8, 35 2.8, 50 1.4, 135 2.8, 70-260 4.5; Manfrotto 190PRO-B; Lowepro Rover Light

Comment

hoeveel kost de 20D los ?
              www.Klikkerdeklik.be
              Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
                hoeveel kost de 20D los ?
                650 euro... staat er in de kopers zijn post...

Mocht de flits appart verkocht worden wil je me even pm'en ...
                Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xentro Bekijk bericht
                  Mocht de flits appart verkocht worden wil je me even pm'en ...
                  Zal ik doen. Je bent voorlopig de eerste op het lijstje voor de flits

Comment

Hallo,

Ik heb interesse in 550 EX, mocht je ze los van de rest weg doen geef mij maar een seintje

liefst via e-mail aub
                    dannyverhamme@skynet.be
                    Canon 1 DMark II - EF 70-200 f2.8 L USM

Comment

eventueel interesse in de Canon fototas 1-EG indien in perfecte staat

Comment

Alle afzonderlijke reacties voor flits, tas, body, 17-85 en 50mm staan genoteerd !

Het zou natuurlijk makkelijker zijn de ganse set ineens te verkopen .... Niemand interesse ? Of ligt de vraagprijs te hoog ? Een realistisch bod is anders ook welkom

Comment

Geen interesse voor de ganse set, dus losse verkoop !

OT is updated in volgorde van interesse en ingeval van verschillende biedingen met het hoogste bod. Indien deze bieders eventueel afhaken contacteer ik de volgende in de rij

Comment

@Xentro, kan je laten weten of je nog interesse hebt in de flits ?
                            Indien niet is er momenteel een bod van 199 euro

Comment

Topic aangepast :

bod voor 50mm is weggevallen dus is terug beschikbaar. De eerste die bevestigt voor meer dan 50 euro heeft em

Camera is voorlopig gereserveerd, wacht nog op bevestiging

17-85 nog beschikbaar : realistische biedingen worden beantwoord

70-200 nog beschikbaar : realistische biedingen worden beantwoord

Comment

Working...
                              X