Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog over: EF 24-105 f/4 L IS USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nog over: EF 24-105 f/4 L IS USM

idem hier, wacht nog altijd op het factuur. Het zou die week geregeld worden, maar das ondertussen weeral 2 weken geleden. ... denk dat ik die kerel eens een persoolijk bezoekje ga brengen
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Allee als we dan toch bezig zijn...

Op 7 november een PM ontvangen van Mesch dat hij de factuur en het ontbrekende flitsvoetje alsnog zou opsturen. Nog niets gezien.

Comment

Gewoon alle gedupeerden even samen afspreken om meneer Mesch even een bezoekje te brengen zal misschien wat meer effect hebben , triestige mens in ieder geval. Als je op die manier zaken moet doen... ik heb vrij veel tweedehandsmateriaal en tot hiertoe nog nooit bedrogen uitgekomen, en omgekeerd ook, de mensen die ooit iets gekocht hebben aan me zullen dat ook niet zijn en zo moet het ook...
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

We zouden een draadje kunnen opstarten om de gegevens van alle gedupeerden te verzamelen, en dan beslissen welke actie we verder ondernemen.

Interesse?

Comment

Ik dacht bijvoorbeeld aan zo iets:

Comment

Working...
            X