Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik heb de 24-105 USM al een tijdje (en betaald), maar nog niet de zonnekap ontvangen, zoals afgesproken. Zou je die alsnog kunnen sturen? Mijn adres heb je.
groeten
Nico
Last edited by Xarder; 25 oktober 2006, 17:14.
Reden: prive naam vervangen door nickname
nogmaals:
Ik heb de lens nu al een maand. De zonnekap was je vergeten en zou je bezorgen. Na een tiental afspraken geen zonnekap. Na diverse telefoontjes en mailtjes van mijn kant antwoordde je dat je op 24 oktober de zonnekap verstuurd hebt. Nu, een week later, nog niets ontvangen. Op mijn mailtjes antwoord je niet. Misschien moet je maar een bedrag overmaken voor de zonnekap dan bestel ik hem zelf wel.
Wat de vermeende handelspraktijken van Mesch betreft:
Mesch heeft mij een plausibele verklaring gegeven. Wat mij betreft is Mesch dus geen handelaar. Ik zal een qoute geven uit de PM van Mesch aan mij
Oorspronkelijk geplaatst door Mesch
Het is IN GEEN GEVAL handel, ik ben in geen geval handelaar, en alles wat via dit forum heeft getransiteerd is puur gekocht, en tweedehands doorverkocht materiaal ... ofwel wegens persoonlijke upgrade, en in bepaalde gevallen in opdracht van derden (kameraad).
Ik ga er vanuit dat Mesch zijn woord houdt voor wat betreft het oplossen van de problemen met naleveren en is dit alles wat mij betreft afgesloten en gaan we weer ontopic verder nl. het verkopen van de lens die nog niet verkocht is.
Even voor alle duidelijkheid:
De Lens EF-24-105 f/4 L IS USM is verkocht aan mij, maar nog niet compleet. Zo ontbreken de zonnekap en de factuur. Mesch heeft me beloofd dat dit deze week opgelost wordt. Indien dit inderdaad gebeurt zal ik dat in dit forum bevestigen en is voor mij de kous af.
Dan laat ik dit topic nog even open staan enkel voor diegenen die uit dit topic iets gekocht hebben van Mesch. Alle andere reacties zullen worden verwijderd.
ik ben een beetje teleurgesteld (eufemisme),
Ik heb de lens nu al bijna 2 maanden De zonnekap was je vergeten en zou je bezorgen. Na een tiental afspraken geen zonnekap. Na diverse telefoontjes en mailtjes van mijn kant antwoordde je dat je op 24 oktober de zonnekap verstuurd had: niets ontvangen. Op mijn mailtjes antwoordde je niet.
Na post op forum kreeg ik op 8 november te horen dat je een nieuwe gekocht had, (prima!) en dat je het via taxipost zou versturen. Ik stuur al elke dag sindsdien een mail naar je om te vragen of het pakje verstuurd is. Tot nu toe (18 november) niets van je vernomen en ook niets ontvangen.
Ik vind het jammer om via het forum je aandacht te moeten trekken, maar het kan blijkbaar niet anders. Ik vind dat ik recht heb op wat ik betaald heb.
Graag reactie en definitieve oplossing. Als je het bedrag voor een nieuwe zonnekap wil overmaken: graag, mail me voor de gegevens.
Comment