Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

N.M.B.S. Stoomlcomotief Type 29

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Knap Luc en proficiat...mijn grootvader was machinist op zo een machine (vergelijkbaar he), maar hij heeft ons al lang verlaten. Wat ik echter wel nog zeer goed herinner is zijn verweerd gezicht van constant door het "venster" te kijken bij het besturen van de trein.
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      Knap Luc en proficiat...mijn grootvader was machinist op zo een machine (vergelijkbaar he), maar hij heeft ons al lang verlaten. Wat ik echter wel nog zeer goed herinner is zijn verweerd gezicht van constant door het "venster" te kijken bij het besturen van de trein.
      Kan zijn Eddy, het was in feite een zware job hé.
      Een rit van Wolsztyn naar Poznan +/- 85 Km heen en terug en gewast teut hoor, vooral de stoker.
      Maar ja, het geluid, de geur van olie en kolen; dat was zalig voor ons hé.
      We gingen voor een anderhalve week en deden soms drie ritten op een dag.
      Daarna gingen we naar de HARZ in Duitsland (ex DDR) enkel om te fotograferen en te filmen.
      Van die Duitsers mochten we nooit rijden met hun wondermooie smalspoor locomotieven


      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

      Comment


      • #18
        Prachtige plaat.
        Verdiende HoF.
        Dikkde proficiat!​
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #19
          Thx, Monique.


          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

          Comment


          • #20
            Een beetje stoom in de HOF - dat smaakt naar meer!

            Comment

            Working...
            X