Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wat zou er daar allemaal niet inzitten .. jammer dat je de vleugels niet helemaal meegekregen hebt ...... nice shot ...
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Vreemd dat velen onder jullie altijd die vleugeltippen "missen".
Ik heb er écht wel mét tippen hoor, maar vind meestal een foto indrukwekkender erzonder.
Vandaar
Ik heb er écht wel mét tippen hoor, maar vind meestal een foto indrukwekkender erzonder.
Vandaar
Vandaar
Ok dré, het is uw foto en het is er eentje waar je fier mag op zijn ook, maar ook ik zie het liefst een vliegtuig met vleugels en al.
Je zou er eigenlijk best twee plaatsen in "Oordeel" om liefhebbers zoals ik ook een plezier te doen. please
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Had het wel verwacht dat jij hier met een pareltje zou afkomen van dit "beest"
Ik heb ze ook graag zonder de tippen hoor, zo komt die body nog beter uit
Wat je een kan doen is een serietje van drie plaatsen, zo heeft elk wat wils
Ik heb het jammer genoeg van thuis moeten doen, en dan nog tegen de zon in.
Maar misschien dat ik hem wat kan bijwerken dat hij toch toonbaar is.
Indrukwekkende vogel
Ooit een demo van gezien op Fairford, verrassend hoe weinig plaats die nodig heeft om te landen en op te stijgen
Op een airshow is dat altijd indrukwekkend dat ze snel kunnen landen en opstijgen, of dat ze heel wendbaar zijn.
Maar dat is dan ook met een leeg vliegtuig en met een minimum aan brandstof, laat hen dit maar eens doen vol geladen en volgetankt.
Als ik mag kiezen kies ik voor de eerste vanwege de indrukwekkendheid. Ook al omdat je in je totaalbeeld de rechtervleugel mist door je standpunt. Maar het blijven prachtige foto's.
Op een airshow is dat altijd indrukwekkend dat ze snel kunnen landen en opstijgen, of dat ze heel wendbaar zijn.
Maar dat is dan ook met een leeg vliegtuig en met een minimum aan brandstof, laat hen dit maar eens doen vol geladen en volgetankt.
En al zeker als een Amerikaanse commentator bij elke pass “HERE COMES THE BIG DAWG” door de luidsprekers brult...
Comment