deze zeldzame vogel uit India, kwam deze namiddag containers met zuurstof ophalen voor een thuisland in hoge nood.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ongewone gast in Oostende
Collapse
X
-
-
Re: Ongewone gast in Osstende
Indrukwekkende foto." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
-
Wat een bakbeest, past niet eens binnen het kader.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
wat zou er daar allemaal niet inzitten .. jammer dat je de vleugels niet helemaal meegekregen hebt ...... nice shot ...[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk berichtwat zou er daar allemaal niet inzitten .. jammer dat je de vleugels niet helemaal meegekregen hebt ...... nice shot ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk berichtVreemd dat velen onder jullie altijd die vleugeltippen "missen".
Ik heb er écht wel mét tippen hoor, maar vind meestal een foto indrukwekkender erzonder.
Vandaar
Grtz
Gert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk berichtVreemd dat velen onder jullie altijd die vleugeltippen "missen".
Ik heb er écht wel mét tippen hoor, maar vind meestal een foto indrukwekkender erzonder.
Vandaar
Je zou er eigenlijk best twee plaatsen in "Oordeel" om liefhebbers zoals ik ook een plezier te doen. please
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Hey juppekes.
Had het wel verwacht dat jij hier met een pareltje zou afkomen van dit "beest"
Ik heb ze ook graag zonder de tippen hoor, zo komt die body nog beter uit
Wat je een kan doen is een serietje van drie plaatsen, zo heeft elk wat wils
Ik heb het jammer genoeg van thuis moeten doen, en dan nog tegen de zon in.
Maar misschien dat ik hem wat kan bijwerken dat hij toch toonbaar is.
Comment
-
Indrukwekkende vogel
Ooit een demo van gezien op Fairford, verrassend hoe weinig plaats die nodig heeft om te landen en op te stijgen
Comment
-
Hey juppekes.
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy M. Bekijk berichtIndrukwekkende vogel
Ooit een demo van gezien op Fairford, verrassend hoe weinig plaats die nodig heeft om te landen en op te stijgen
Maar dat is dan ook met een leeg vliegtuig en met een minimum aan brandstof, laat hen dit maar eens doen vol geladen en volgetankt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtHey juppekes.
.......
Wat je kan doen is een serietje van drie plaatsen, zo heeft elk wat wils
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtHey juppekes.
Op een airshow is dat altijd indrukwekkend dat ze snel kunnen landen en opstijgen, of dat ze heel wendbaar zijn.
Maar dat is dan ook met een leeg vliegtuig en met een minimum aan brandstof, laat hen dit maar eens doen vol geladen en volgetankt.
Comment
Comment