Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Volkswagen

    Laatst de kans gekregen om de wagen van een kennis voor de lens te krijgen


    voor minder ruis: flickr

    pro's & con's?
    Last edited by ~B~; 24 oktober 2011, 18:29.
    flickr
    facebook

  • #2
    Re: Volkswagen

    Ik denk een langere lens gebruiken om de wagen meer te isoleren vd achtergrond, was beter geweest. De wagen mocht ook beeldvullender erop staan. Hier valt toch meer uit te halen.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Volkswagen

      Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
      De wagen mocht ook beeldvullender erop staan. Hier valt toch meer uit te halen.
      ik denk dat er idd meer uit te halen was door er minder op te zetten. Idee is niet slecht, maar een kleinere beeldhoek zou hier veel verbeteren denk ik.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Volkswagen

        Inderdaad, helemaal met bovenstaande reacties eens.
        De auto mocht groter terugkomen op de foto.
        WillemClassensDesign: Mijn website
        Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
        Flitsers:HVL-F42AM;

        Comment


        • #5
          Re: Volkswagen

          Je layout van de foto stoort mij dan weer zeker niet maar heb enkele andere opmerkingen.

          Aan de linkerkant zie je die brievenbus, in't midden die geparkeerde wagen en aan de rechterkant die berg stenen. In de verte boven de wagen heb je dan ook nog die leidingen hangen.
          Al deze opbjecten trekken teveel aandacht waardoor je veel minder rap naar je onderwerp gaat kijken.

          Alsook staat de wagen aan de ene kant in de zon en is de andere kant donker waardoor je ook geen volledig beeld krijgt van de wagen.

          + nummerplaat verwijderen is ook altijd beter, zeker als hij scheef hangt
          Flickr Photopage

          Comment


          • #6
            Re: Volkswagen

            Bedankt voor de tips allen!

            meer diepte in de foto zou inderdaad beter geweets zijn, maar aangezien ik al met mijn 85mm (en langste lens) werkte, en deze compositie wou behouden ging het niet beter dan dit

            de brievenbus e.d. had ik inderdaad wel beter kunnen wegwerken, hoewel me dit nu pas opvalt nu je dit vermeldde..
            nummerplaat wou ik doen maar dit werd eigenlijk best moeilijker dan verwacht met de lichtinval e.d.

            ach, volgende keer beter
            flickr
            facebook

            Comment

            Working...
            X