Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Ik denk een langere lens gebruiken om de wagen meer te isoleren vd achtergrond, was beter geweest. De wagen mocht ook beeldvullender erop staan. Hier valt toch meer uit te halen.
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50 Mijn bird foto's en urbex foto's
De wagen mocht ook beeldvullender erop staan. Hier valt toch meer uit te halen.
ik denk dat er idd meer uit te halen was door er minder op te zetten. Idee is niet slecht, maar een kleinere beeldhoek zou hier veel verbeteren denk ik.
Je layout van de foto stoort mij dan weer zeker niet maar heb enkele andere opmerkingen.
Aan de linkerkant zie je die brievenbus, in't midden die geparkeerde wagen en aan de rechterkant die berg stenen. In de verte boven de wagen heb je dan ook nog die leidingen hangen.
Al deze opbjecten trekken teveel aandacht waardoor je veel minder rap naar je onderwerp gaat kijken.
Alsook staat de wagen aan de ene kant in de zon en is de andere kant donker waardoor je ook geen volledig beeld krijgt van de wagen.
+ nummerplaat verwijderen is ook altijd beter, zeker als hij scheef hangt
meer diepte in de foto zou inderdaad beter geweets zijn, maar aangezien ik al met mijn 85mm (en langste lens) werkte, en deze compositie wou behouden ging het niet beter dan dit
de brievenbus e.d. had ik inderdaad wel beter kunnen wegwerken, hoewel me dit nu pas opvalt nu je dit vermeldde..
nummerplaat wou ik doen maar dit werd eigenlijk best moeilijker dan verwacht met de lichtinval e.d.
Comment