Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is een mooie, dromerige sfeer die over de foto hangt, mooi gedaan ... en hij zou inderdaad niet mis zijn in een folder.
Maar mag ik toch één puntje van kritiek geven ?
Ik had graag eventueel de buitenspiegel, maar liever de achterste velg scherp gehad, nu zit het scherpste punt net voorbij de velg ... en eigenlijk op geen enkel interessant punt, de voorste velg mag wazig zijn, dat is een mooie dof, maar ik had graag scherpte op iets anders interessants gezien dan ... dat is mijn enige puntje van kritiek op een toch sterk beeld
Hij mocht idd wat gecropt worden tot net voorbij de "donkere randjes", terechte kritiek!
Ook het punt van scherpte is inderdaad iets waarover gediscussieerd kan worden, ik dacht dat het niet slecht was zoals het nu is, maar het kan inderdaad nog beter eigenlijk!
Comment