Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978
Re: Official Pace Car of the 62nd annual Indianapolis 500 mile race, may 28 1978
Als dat een echte Indy Pace car versie van de Stingray is ... dan is deze enorm véél geld waard, en een beauty eerlijk gezegd. Als je heel goed kijkt zie je nog net dat deze wagens een zilveren vinyl interieur hadden ... lekker zweten in de zomer want echt leder werd niet gebruikt in die tijd.
Nu de foto op zich is toch meer een snapshot vind ik zelf, een mooi beeld voor iemand die van auto's zijn passie gemaakt heeft (zoals ik dus) maar als je 'voorbij' de wagen kijkt vallen er serieus wat foutjes op als ik eerlijk mag zijn :
echt wel te veel reflecties hier
die boom die uit het dak groeit valt te veel op (kan in pp weggehaald worden, maar is een hels karwei met deze achtergrond)
het voorste wiel staat de verkeerde kant op, ik wil wel band zien, maar niet op een 'full side' shot, dan moeten de voorste velgen gewoon recht staan.
en hij staat toch wel een beetje te centraal in het frame.
Nu ik ga er van uit dat deze gewoon in de straat stond en je niet even kon vragen hem te verplaatsen, dus dan is en blijft het een mooie 'super car spot' want ik denk niet dat er twee in België zijn ... maar het is geen showcase foto, sorry.
Comment