Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-> Deel 2, Skoda Fabia Super 2000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -> Deel 2, Skoda Fabia Super 2000

    Een vervolg op de eerste




    Later deze week nog 2, moet ze eerst nog zien te verkleinen en online te krijgen.
    Last edited by Alfie Junior; 19 juni 2010, 01:01.

  • #2
    Re: -> Deel 2, Skoda Fabia Super 2000

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfie Junior Bekijk bericht
    Later deze week nog 2, moet ze eerst nog zien te verkleinen en online te krijgen.
    Vergeet dan vooral niet een beetje meer verscherping te geven, dit is namelijk niet scherp genoeg.

    't Kan dus nog een mooie foto worden.
    Last edited by Jos Vanhengel; 19 juni 2010, 05:41.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: -> Deel 2, Skoda Fabia Super 2000

      Vergeet dan vooral niet een beetje meer verscherping te geven, dit is namelijk niet scherp genoeg.

      op maximale resolutie is de foto hier toch heel scherp hoor, er zijn zelfs posters van gemaakt op 40x60 en ook deze zijn zeer scherp. Ik weet dus niet aan wat het kan liggen.

      Comment


      • #4
        Re: -> Deel 2, Skoda Fabia Super 2000

        Moet toegeven dat ik de eerste mooier vond, hier is de 'flare' net afgesneden op de rand, wat mij eerlijk gezegd stoort.

        Ik had de wagen ook verder naar rechts gezet, ofwel de flits in de achtergrond naar rechts verplaatst zodat de wagen links stond en de flits rechts ... zou veel evenwichtiger zijn denk ik.

        Vermits in in een donkere omgeving gewerkt hebt (loods) met flitsers had je het licht dus helemaal onder controle ... knap gevonden.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: -> Deel 2, Skoda Fabia Super 2000

          Ik vond de eerste ook beter persoonlijk voor mij gevoel was het licht punt (nu links) rechts boven beter geweest...
          Greetz Twan

          http://500px.com/TwanGroenen

          Comment

          Working...
          X