Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vergeet dan vooral niet een beetje meer verscherping te geven, dit is namelijk niet scherp genoeg.
op maximale resolutie is de foto hier toch heel scherp hoor, er zijn zelfs posters van gemaakt op 40x60 en ook deze zijn zeer scherp. Ik weet dus niet aan wat het kan liggen.
Moet toegeven dat ik de eerste mooier vond, hier is de 'flare' net afgesneden op de rand, wat mij eerlijk gezegd stoort.
Ik had de wagen ook verder naar rechts gezet, ofwel de flits in de achtergrond naar rechts verplaatst zodat de wagen links stond en de flits rechts ... zou veel evenwichtiger zijn denk ik.
Vermits in in een donkere omgeving gewerkt hebt (loods) met flitsers had je het licht dus helemaal onder controle ... knap gevonden.
Comment