Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

    Nog een detailfoto van de jaarlijkse hillclimb in Cassel.


    Alfa Romeo 8C-35 Scuderia Ferrari - 1935



    Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
    Last edited by Red Baron; 25 juni 2010, 12:35.
    Flickr Photopage

  • #2
    Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

    Geen reactie zullen enkel maar goeie reacties zijn zeker.......
    Flickr Photopage

    Comment


    • #3
      Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

      zo denk ik ook, ziet er toch goed uit voor mij
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

      Comment


      • #4
        Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

        Geen reactie zullen enkel maar goeie reacties zijn zeker.......
        Geen reacties is inderdaad niet leuk, zeker niet als je zo'n goeie foto hier tentoonstelt. Subforum "Transport" wordt mss. te weinig bezocht hé ...
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #5
          Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

          post verwijderd
          Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 18:49.

          Comment


          • #6
            Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

            Ik vind hem prachtig
            [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

            Comment


            • #7
              Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

              Alweer een knappe plaat naar mijn mening, maar om toch even te muggeniften: onderaan zie je nog net zo'n stukje van een ventieltje of schroefje uitsteken (ongeveer 2/3 van de foto)...
              Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

              Comment


              • #8
                Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

                Ik ben zwaar fan van jou foto's, Red Baron. Uw bewerkingen zijn volledig naar mijn smaak. Ook de automobielen die je hier post zijn werkelijk een streling voor het oog. Niets dan lof hoor!

                Comment


                • #9
                  Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

                  Hele knappe. Ik ben een groot fan van dit soort foto's. Mooi detail, prachtige DOF.

                  Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

                    Oorspronkelijk geplaatst door t.billy
                    Subforum "Transport" wordt mss. te weinig bezocht hé ...
                    Inderdaad heb ook die indruk, zal er moeten beginnen modellen voorzetten

                    Oorspronkelijk geplaatst door tommmm
                    NSFW vòòr Uw topic zetten, veel bezoekers gegarandeerd !!
                    en +18

                    Oorspronkelijk geplaatst door tommmm
                    Hoe is die bewerkt ? Om die vintage look eraan te geven ?
                    Ik werk altijd met Lightroom, wat ik meestal doe is een lichtbruine laag erover leggen, iets desatureren en dan spelen met contrast en met de curves.
                    Wat je best doet indien je hier nog niet echt bedreven in bent is een preset kiezen en die dan verder aanpassen door met de schuiverkes te werken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Snipa
                    onderaan zie je nog net zo'n stukje van een ventieltje of schroefje uitsteken (ongeveer 2/3 van de foto)...
                    Was me eigenlijk nog nooit opgevallen, zou dit 'tjoepke' eigenlijk ook nooit wegwerken.
                    Het enige dat ik verander is een beetje contrast en kleuren aanpassen maar geen dingen wegwerken.
                    Voor mij persoonlijk, indien je dit een storend element vind, moet je maar ter plaatse je compositie aan te passen om dit weg te werken !

                    Conclusie: m'n volgende is één met een blote madam ervoor! Geïnteresseerde modellen kunnen me mailen naar ..... (is maar grapke zenne)
                    Flickr Photopage

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

                      Knappe DOF inderdaad.

                      Misschien jammer dat de mensen op de achtergrond niet nét nog dat iets waziger zijn waardoor je niet meer ziet dat er veel volk in de buurt stond, maar da's een pietluttig detail.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Baron Bekijk bericht
                        Was me eigenlijk nog nooit opgevallen, zou dit 'tjoepke' eigenlijk ook nooit wegwerken.
                        Het enige dat ik verander is een beetje contrast en kleuren aanpassen maar geen dingen wegwerken.
                        Voor mij persoonlijk, indien je dit een storend element vind, moet je maar ter plaatse je compositie aan te passen om dit weg te werken !
                        Ik zou het ook niet wegwerken dmv photoshop oid, maar eventueel een klein beetje croppen zou ook het resultaat opleveren dat het tsjoepke niet meer te zien is
                        Ik heb het zien staan toen mijn aandacht door het stuur getrokken werd... En toen zag ik het plots...
                        Verder is je foto, zoals bijna altijd, een pracht om naar te kijken
                        Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

                        Comment

                        Working...
                        X