Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Re: Cassel Hillclimb - Alfa Romeo Scuderia Ferrari
Alweer een knappe plaat naar mijn mening, maar om toch even te muggeniften: onderaan zie je nog net zo'n stukje van een ventieltje of schroefje uitsteken (ongeveer 2/3 van de foto)...
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Ik ben zwaar fan van jou foto's, Red Baron. Uw bewerkingen zijn volledig naar mijn smaak. Ook de automobielen die je hier post zijn werkelijk een streling voor het oog. Niets dan lof hoor!
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy
Subforum "Transport" wordt mss. te weinig bezocht hé ...
Inderdaad heb ook die indruk, zal er moeten beginnen modellen voorzetten
Oorspronkelijk geplaatst door tommmm
NSFW vòòr Uw topic zetten, veel bezoekers gegarandeerd !!
en +18
Oorspronkelijk geplaatst door tommmm
Hoe is die bewerkt ? Om die vintage look eraan te geven ?
Ik werk altijd met Lightroom, wat ik meestal doe is een lichtbruine laag erover leggen, iets desatureren en dan spelen met contrast en met de curves.
Wat je best doet indien je hier nog niet echt bedreven in bent is een preset kiezen en die dan verder aanpassen door met de schuiverkes te werken.
Oorspronkelijk geplaatst door Snipa
onderaan zie je nog net zo'n stukje van een ventieltje of schroefje uitsteken (ongeveer 2/3 van de foto)...
Was me eigenlijk nog nooit opgevallen, zou dit 'tjoepke' eigenlijk ook nooit wegwerken.
Het enige dat ik verander is een beetje contrast en kleuren aanpassen maar geen dingen wegwerken.
Voor mij persoonlijk, indien je dit een storend element vind, moet je maar ter plaatse je compositie aan te passen om dit weg te werken !
Conclusie: m'n volgende is één met een blote madam ervoor! Geïnteresseerde modellen kunnen me mailen naar ..... (is maar grapke zenne)
Knappe DOF inderdaad.
Misschien jammer dat de mensen op de achtergrond niet nét nog dat iets waziger zijn waardoor je niet meer ziet dat er veel volk in de buurt stond, maar da's een pietluttig detail.
Was me eigenlijk nog nooit opgevallen, zou dit 'tjoepke' eigenlijk ook nooit wegwerken.
Het enige dat ik verander is een beetje contrast en kleuren aanpassen maar geen dingen wegwerken.
Voor mij persoonlijk, indien je dit een storend element vind, moet je maar ter plaatse je compositie aan te passen om dit weg te werken !
Ik zou het ook niet wegwerken dmv photoshop oid, maar eventueel een klein beetje croppen zou ook het resultaat opleveren dat het tsjoepke niet meer te zien is
Ik heb het zien staan toen mijn aandacht door het stuur getrokken werd... En toen zag ik het plots...
Verder is je foto, zoals bijna altijd, een pracht om naar te kijken
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment