Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
hier eens een plaatje van een tank die ik gisteren ben tegengekomen tijdens een motorritje aan het fort van eben emael en kon de verleiding niet weerstaan om eens een hdr van te maken
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
De HDR bewerking voelt toch een beetje onnatuurlijk aan in mijn ogen.. Ben ook niet echt overtuigd van de compositie, zo centraal! Hier valt meer uit te halen!
Over de compo kun je discussieren; ik ben er ook niet zo weg van (teveel achtergrond). De HDR vind ik dan weer wel heel geslaagd. Zo mogen er nog komen.
Over de compo kun je discussieren; ik ben er ook niet zo weg van (teveel achtergrond). De HDR vind ik dan weer wel heel geslaagd. Zo mogen er nog komen.
Groeten, Bert
Misschien is het wel leuk om dat dan te doen
De compositie vind ik eigenlijk in dit geval wel geslaagd. Mooie diagonaal van de tank naar het huisje in de achtergrond. Haal je veel van de achtergrond weg dan gaat dit ten koste van de setting. Maar de fotograaf heeft uiteraard het laatste woord
Comment