Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ypres Lotus Day - Lotus Exige

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ypres Lotus Day - Lotus Exige

Aangezien ik m'n eigen deelname moest annuleren ben ik toch maar vorige week donderdag naar Ieper afgezakt om foto's te gaan nemen van de Ypres Lotus Day georganiseerd van www.lotusforum.be

Lotus Exige Mk2

Exif - 17mm - 1/50sec - f4 - Iso100 - ND-filter 103
    Geen beweging toegevoegd in photoshop dus.

Laat terug maar weten wat jullie ervan vinden!
    Flickr Photopage

Re: Ypres Lotus Day - Lotus Exige

Zeer speciaal beeld, en de voorkant is echt wel mooi scherp, om dit op 17mm met 1/50e te doen lijkt me niet echt simpel ... is een beetje een setting die je aan La Source in Spa ook zou doen ... en daar smijt ik nog altijd veel foto's weg achteraf omdat ze niet scherp zijn.

Een klein minpuntje is misschien het feit dat de Lotus echt wel in het midden van het frame staat en geen enkele rand van de weg komt mooi uit een hoek van de foto ... eventueel beeld kantelen, maar ik ben geen voorstander van schuine foto's

Mooie processing trouwens, zoals meestal

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Zeer knappe foto, ik wou dat ik er ook zo kon maken...
      Maar de foto lijkt scheef te staan als je naar de achtergrond (horizon) kijkt...
      Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Ieper ligt in't Heuvelland

Had hem iets gedraaid maar dan kwam de wagen niet meer zo goed uit en het hoofdonderwerp is toch het belangrijkste, 't is geen landschapsfotografie é
        Flickr Photopage

Comment

Daar heb je gelijk in
          Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Working...
          X