Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beach King Air

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beach King Air

    Een Beechcraft Super King Air 200 van de Engelse Luchtmacht.



    Greetings,
    Schanske

    edit: naam vliegtuig aangepast.
    Last edited by Schanske; 16 mei 2010, 10:40.

  • #2
    Re: Beach King Air

    Die staat er vrij goed op, maar met een langere sluitertijd zou er nog beweging in de propellers zitten. Vanuit zo'n positie had je waarschijnlijk zonder problemen op 1/125sec kunnen werken, en dan zat er veel meer actie in de foto (volgens wat ik hier zie zat je zelf in een ander vliegtuig dat ongeveer even snel vloog).

    Je hebt hier in de diafragmavoorkeuzestand gewerkt, voor zo'n foto's gebruik je beter de sluitertijdvoorkeuzestand (let dan wel op de iso, zodat het diafragma van de lens niet al te ver dichtgaat, je moet proberen te vermijden dat dat verder open gaat dan f16 als je scherpe foto's wil).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Beach King Air

      vooral het camerastandpunt mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Beach King Air

        [QUOTE=Black B@ndit;2666215]Die staat er vrij goed op, maar met een langere sluitertijd zou er nog beweging in de propellers zitten. QUOTE]

        Ik volg.
        into minimal techno

        Comment


        • #5
          Re: Beach King Air

          Klopt...als het air-to-air is misschien een tikkeltje hoger, maar 1/250 (of 1/320, maar dat is op het randje) moet doenbaar zijn...

          P.S.: Beech . Om volledig te zijn zelfs Hawker Beechcraft .
          Last edited by JorisVdB; 16 mei 2010, 09:43.
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #6
            Re: Beechcraft Super King Air 200

            Bedankt voor de reacties.

            Deze foto is geen air-to-air, maar is genomen van op een bergflank in Wales.
            Tijd om met instellingen te spelen had ik niet. D'r was trouwens ook een hevige wind.
            Het was 'take it or leave it'.

            De kritiek ivm de propeller kan ik volgen, maar mede door de achtergrond zie ik het niet als storend. Mocht de achtergrond blauwe lucht zijn, dan zou het veel meer storen.

            @ JorisVdb: klopt, typfoutje in beech , dus Beechcraft Super King Air 200

            mvg,
            Peter

            Comment


            • #7
              Re: Beach King Air

              Ik dacht al zoiets, de fameuze Mach loop . Hoop er volgend jaar ook eens naartoe te gaan, als ik eenmaal een snellere camera en een NEX heb (die laatste voor de landschappen).
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

              Comment

              Working...
              X