Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Die staat er vrij goed op, maar met een langere sluitertijd zou er nog beweging in de propellers zitten. Vanuit zo'n positie had je waarschijnlijk zonder problemen op 1/125sec kunnen werken, en dan zat er veel meer actie in de foto (volgens wat ik hier zie zat je zelf in een ander vliegtuig dat ongeveer even snel vloog).
Je hebt hier in de diafragmavoorkeuzestand gewerkt, voor zo'n foto's gebruik je beter de sluitertijdvoorkeuzestand (let dan wel op de iso, zodat het diafragma van de lens niet al te ver dichtgaat, je moet proberen te vermijden dat dat verder open gaat dan f16 als je scherpe foto's wil).
Deze foto is geen air-to-air, maar is genomen van op een bergflank in Wales.
Tijd om met instellingen te spelen had ik niet. D'r was trouwens ook een hevige wind.
Het was 'take it or leave it'.
De kritiek ivm de propeller kan ik volgen, maar mede door de achtergrond zie ik het niet als storend. Mocht de achtergrond blauwe lucht zijn, dan zou het veel meer storen.
@ JorisVdb: klopt, typfoutje in beech , dus Beechcraft Super King Air 200
Ik dacht al zoiets, de fameuze Mach loop . Hoop er volgend jaar ook eens naartoe te gaan, als ik eenmaal een snellere camera en een NEX heb (die laatste voor de landschappen).
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment