Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is eens iets anders, originele compositie. Niet voor alle dagen maar voor een keertje kan ik het wel smaken.
+ 1. Regels voor compositie, ok. Regels waarin de creativiteit van de fotograaf belemmerd wordt, niet ok .
Ik heb hier zo'n boekje liggen van Antwerp Airport en deze foto lijkt er enorm op (cover, ook een Piper Meridian, misschien zelfs deze), mooi werk. HDR of zat de zon op de goede plaats ?
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Als ik verkeerd ben, mag je het zeggen, maar deze foto is voor 300% identiek aan de cover van Antwerp Airport Magazine 09.
Ik heb dus , wat ge noemt, redelijke twijfels....
+ 1. Regels voor compositie, ok. Regels waarin de creativiteit van de fotograaf belemmerd wordt, niet ok .
Ik heb hier zo'n boekje liggen van Antwerp Airport en deze foto lijkt er enorm op (cover, ook een Piper Meridian, misschien zelfs deze), mooi werk. HDR of zat de zon op de goede plaats ?
@ Joris, dat is DEZELFDE FOTO waarmee ik idd op de cover kwam in 2009. Kijk onderaan links in de hoek, de kleine witte lettertjes, daar zie je ook "curbstone photography" als copyright ;-)
Ik ben tevens werkzaam bij een van de bedrijven op Antwerp Airport...
Als ik verkeerd ben, mag je het zeggen, maar deze foto is voor 300% identiek aan de cover van Antwerp Airport Magazine 09.
Ik heb dus , wat ge noemt, redelijke twijfels....
Check de post hierboven en de copyright linksonder op Antwerp Airport Magazine 09.
Om alle twijfels van de baan te vegen, hier ook een link naar de vermelding van dit fenomeen op mijn website: http://www.curbstonephotography.be/p...g2_itemId=2703
Ik vind het wel leuk dat er dan toch mensen zijn die mijn foto hebben opgemerkt op de cover van dat magazine!
Het is wel zo dat de foto op de cover meer indruk maakt dan hier op het forum.
De kleuren zijn dieper en de compositie komt daar beter tot zijn recht.
Buiten deze opmerking, mooie foto in een origineel kader
Het is wel zo dat de foto op de cover meer indruk maakt dan hier op het forum.
De kleuren zijn dieper en de compositie komt daar beter tot zijn recht.
Buiten deze opmerking, mooie foto in een origineel kader
Bedankt voor je reactie en ook voor je bedachtzaamheid!
Bij het maken van deze foto was het al zo goed als zeker dat deze op de cover zou komen, daarom een compositie die als het ware een beetje "uit" het magazine springt, hier komt dat idd minder tot zijn recht...
Regels waarin de creativiteit van de fotograaf belemmerd wordt, niet ok
vind dit geen creativiteit hoor, tis gewoon de boel scheef zetten en juist een gebrek aan creativiteit.
ben zeker een voorstander van creativiteit hoor.
grt,bouk.
Nu, ik vind belemmerend als je de hoek niet zou mogen variëren.
Hetzelfde geldt voor crops bijvoorbeeld...bij Jetphotos.net en consorten moeten foto's altijd tussen 3:2 en 4:3 in verhouding zijn...kijk maar eens naar deze (de Spit). Da's 16:9 .
Mais, on ne dispute pas des goûts et des couleurs, natuurlijk .
Comment