Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mustang 350GT
Collapse
X
-
Mustang 350GT
www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren. -
-
Re: Mustang 350GT
1 is best wel mooi, compo is niet wat ik zou doen, maar vind het niet echt slecht.
Foto 2 is een snapshot vrees ik, de omzetting naar z/w is geslaagd, maar buiten is het serieus overbelicht hé.
Om heel eerlijk te zijn zou ik foto 3 niet gepost hebben, deze haalt het niveau van je post een stuk naar beneden omdat de WB totaal de mist in gegaan is, iets wat je in de z/w versie natuurlijk niet ziet
Zo te zien op Spa Francorchamps ... heb je ook panning shots van deze machtige wagens ?
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Re: Mustang 350GT
Bedankt voor jullie comment. Hieronder enkele verduidelijkingen waarom en hoe op enkele opmerkingen ...
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht1 is best wel mooi, compo is niet wat ik zou doen, maar vind het niet echt slecht.
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtFoto 2 is een snapshot vrees ik, de omzetting naar z/w is geslaagd, maar buiten is het serieus overbelicht hé.
De overbelichting buiten valt eigenlijk nog mee. Enkel het bovenste deel is uitgebrand maar als je een witte wagen met een héél lichte achtergrond hebt dan moet je natuurlijk wel zorgen dat de contouren van de auto nog zichtbaar zijn. Ik vergelijk het met een studioshoot waar het model witte kledij aanheeft en de achtergrond ook wit is. Dan zorg je er ook voor dat de kledij nog structuur heeft en 'los' komt van de achtergrond. Dat deze achtergrond uitgebrand is is niet erg want je wilt het wit hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtOm heel eerlijk te zijn zou ik foto 3 niet gepost hebben, deze haalt het niveau van je post een stuk naar beneden omdat de WB totaal de mist in gegaan is, iets wat je in de z/w versie natuurlijk niet ziet
Het wit van de eerste foto, tegenover het wit van de derde kleurenfoto, is een mooi voorbeeld van een verkeerde witbalans.
Compo kon beter, en nogal rommelige opnames.
En je zou eens moeten zien wat voor rommel er echt in zo'n pitbox ligt. Het is een kunst om dat net niet mee op beeld te hebben om nog maar te zwijgen van de mecaniekers en het publiek!www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.
Comment
Comment