Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 Sedan (E90)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BMW M3 Sedan (E90)

Nog wat foto's van in september..

+ filmpje van M3 vs. GT3:
    Having some fun with the E90 M3 (with several mods) and an Mk1 GT3 !ps: it was his first time in the M3, so he was taking it easy.
    Last edited by douwebaekelandt; 16 december 2009, 12:47.
    www.flickr.com/douwebaekelandt !
    Site coming soon !

Re: BMW M3 Sedan (E90)

mooi foto's zouden recht uit de catalogus kunnen komen maar wel vind ik die eerste te wazig op alle vlakken! het is mss je bedoeling om er zo de snelheid in te krijgen maar zou ze liever wat scherper zien maar dat is mijn mening!
    http://www.flickr.com/photos/autosport
    www.autosport.be

Comment

nr 1 is veel te onscherp... snellere sluitertijd gebruiken en proberen te pannen

nr 2 is wel ok maar kleur van de flare is helaas lelijk (kan jij niet veel aan doen denk ik), ook lichten in de bovenhoek wegwerken

nr 3 vind ik helemaal niks. slechte centrale compo, mist scherpte en vreselijke achtergrond

Algemeen geen showcase-materiaal vind ik.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Ik volg met Hans spijtig genoeg, prachtige wagens!!!
        Flickr

Comment

Mening van Hans Swolfs is precies de mijne.

L.
          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Ik heb nog veel te leren, en ik weet niet zeker wat ik hier als 16-jarige te zoeken heb..
            Maar oefening baart kunst, zeggen ze? :')
            www.flickr.com/douwebaekelandt !
            Site coming soon !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door douwebaekelandt Bekijk bericht
              Ik heb nog veel te leren, en ik weet niet zeker wat ik hier als 16-jarige te zoeken heb..
              Maar oefening baart kunst, zeggen ze? :')
              je leeftijd doet er hier niet toe hoor nooit te oud of te jong om te leren...

oefening baart inderdaad kunst dus veel oefenen (en posten) en je zal wel snel verbetering zien
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

Eerlijk gezegd denk ik niet dat deze foto's het overleefd zouden hebben bij mij, ik vrees dat ze allemaal gewist zouden worden, niet scherp, niet interessant, niet goed genoeg ... maar ik ben dan weer redelijk streng voor mijn werk.

We hebben het allemaal moeten leren hoor, dus laat dat je niet tegenhouden.

Kijk even hier : CarPhotoTutorials.com ... ik heb de meeste van deze tutorials zelf geschreven, dus als je na het lezen nog vragen hebt ... shoot

Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Misschien zou die 2e foto interessanter kunnen zijn moest je de angel eyes fotograferen? Want dat is toch hetgeen dat speciaal is aan BMW-koplampen...
                  Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Working...
                  X