Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa 8C competizione

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alfa 8C competizione

    3x een Alfa 8C compitizione

    Foto 1


    Foto 2


    Foto 3


    Ist wat?

    Mvg,
    Jeroen
    Pentax K-5 - 18-55 f/3.5-5.6 WR - 55-300 f/4-5.8 ED - Falcon 8mm FishEye - Oude Pentax en M42lenzen
    JVG Pictures -- flickr

  • #2
    Re: Alfa 8C competizione

    Oorspronkelijk geplaatst door jeroenvg Bekijk bericht
    Ist wat?
    Nope.

    Comment


    • #3
      Re: Alfa 8C competizione

      F1 komt het beste uit de verf, al is het jammer dat de achterzijde aan 1 kant wat wegvalt in het donker..wat me verder opvalt, is dat het lijkt alsof er veel ruis in de platen zit, met name op de rode lak..dat doet wat afbreuk aan het geheel, het zou echt mooi zijn, als de lak er glimmend op stond, en dat eea er wat meer uit sprong..

      Comment


      • #4
        Re: Alfa 8C competizione

        Om eerlijk te zijn lijkt het me niet dat er veel ruis in de lak zit ... het is volgens mij een schaalmodel waar metallic lak van een echte 1:1 wagen voor gebruikt is

        Dan zijn de 'flakes' van de metallic lak te groot ten opzichte van het model en krijg je dit effect ook.

        Verder zijn ze niet echt scherp vind ik ... kijk effe naar deze : 1/18 Gallardo Superleggera, ook een metallic model, maar AutoArt gebruikt heel fijne metallic particles, dan is de foto wel gelukt.

        Als je meer voorbeelden van modelauto fotografie wil zien kijk gerust even op mijn LamboDIECAST site, al de foto's zijn door mij gemaakt ... het zijn dan ook mijn eigen schaalmodellen

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Alfa 8C competizione

          er is inderdaad veel ruis op de foto's! jammer! ook is het wat minder dat ze zo donker zijn... is het echt van een schaalmodel genomen? nu je het zegt...
          http://www.flickr.com/photos/autosport
          www.autosport.be

          Comment


          • #6
            Re: Alfa 8C competizione

            De ruis op de auto is de verf die je ziet het is de verf van de echte Alfa 8C
            Ja het is een schaalmodel

            Mvg,
            Jeroen
            Pentax K-5 - 18-55 f/3.5-5.6 WR - 55-300 f/4-5.8 ED - Falcon 8mm FishEye - Oude Pentax en M42lenzen
            JVG Pictures -- flickr

            Comment


            • #7
              Re: Alfa 8C competizione

              door de ruis zie je dat het een schaalmodel is
              maar voor de rest wel een mooie reeks
              proficiat met je verjaardag vandaag
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment

              Working...
              X