Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
F1 komt het beste uit de verf, al is het jammer dat de achterzijde aan 1 kant wat wegvalt in het donker..wat me verder opvalt, is dat het lijkt alsof er veel ruis in de platen zit, met name op de rode lak..dat doet wat afbreuk aan het geheel, het zou echt mooi zijn, als de lak er glimmend op stond, en dat eea er wat meer uit sprong..
Om eerlijk te zijn lijkt het me niet dat er veel ruis in de lak zit ... het is volgens mij een schaalmodel waar metallic lak van een echte 1:1 wagen voor gebruikt is
Dan zijn de 'flakes' van de metallic lak te groot ten opzichte van het model en krijg je dit effect ook.
Verder zijn ze niet echt scherp vind ik ... kijk effe naar deze : 1/18 Gallardo Superleggera, ook een metallic model, maar AutoArt gebruikt heel fijne metallic particles, dan is de foto wel gelukt.
Als je meer voorbeelden van modelauto fotografie wil zien kijk gerust even op mijn LamboDIECAST site, al de foto's zijn door mij gemaakt ... het zijn dan ook mijn eigen schaalmodellen
er is inderdaad veel ruis op de foto's! jammer! ook is het wat minder dat ze zo donker zijn... is het echt van een schaalmodel genomen? nu je het zegt...
door de ruis zie je dat het een schaalmodel is
maar voor de rest wel een mooie reeks
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment