Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kleuren zijn niet slecht, maar die crop
vind het maar niets eerlijk gezegd, ik zou tenminste die eerste Cat er volledig opzetten, nu is die zowel bovenaan als recht afgesneden.
kleuren zijn niet slecht, maar die crop
vind het maar niets eerlijk gezegd, ik zou tenminste die eerste Cat er volledig opzetten, nu is die zowel bovenaan als recht afgesneden.
Ik vind het echt prima zo... en vind de crop van de eerste graafmachine niet te krap, soms vind ik die klassieke opmerkingen te klassiek en te ouwbollig.. hopelijk zijn die mensen zo niet....lol ;-)
dus, voor mij een prima plaatje... en als ik mijn persoonlijke visie mag meegeven... de vignettering is in de hoeken naar mijn goesting wat te scherp...
...er mogen nog plaatjes volgen voor mij :-)
ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM
Comment