Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ford GT40

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ford GT40

    www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

  • #2
    Re: Ford GT40

    Heel mooi shot, maar je hebt het echt niet getroffen met die achtergrond hé

    Ook ligt er nogal wat afval op de ondergrond, vermits je dit niet altijd kan verwijderen voordat je de foto neemt zou ik je toch aanraden deze in post processing weg te halen en als je dan toch bezig bent kan je ook al even de achtergrond onder handen nemen ... op een 15-tal minuutjes maak je hier echt een super plaat van.

    Ikzelf zou hem iets meer saturatie geven, maar dat is persoonlijke keuze hé ... trouwens, zet hem eens in Black&White en voeg er wat noise (Gaussian, monochromatic en 3à4%) aan toe ... schitterend 'old school' beeldje dan (heb het net even zelf in PhotoShop gedaan )

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Ford GT40

      Hele mooie foto van een "super" car.
      Boefje.
      Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
      http://www.nlfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Ford GT40

        Knappe foto maar er kon inderdaad iets meer uit gehaald worden.

        De achtergrond werkt inderdaad niet mee en had persoonlijk gekozen om de GT40 op 1/3 verticaal te zetten ipv in het midden.
        Onderaan iets wegcroppen kan je natuurlijk ook.
        Flickr Photopage

        Comment


        • #5
          Re: Ford GT40

          vette bak! ik herken de parking generator en hamburger barak op spa aan de endurance start-finish!

          de nieuwe GT40's dewelke in Fia gt1 en Fia gt3 rijden zijn trouwens ook monsterlijke bakken!
          http://www.flickr.com/photos/autosport
          www.autosport.be

          Comment

          Working...
          X