Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op parking nr 5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op parking nr 5

Hey juppekes

Zondagavond kwam deze reus weer eens een bezoekje brengen

Deze keer had ik veel geluk dat hij geparkeerd stond op parking nr 5, dat is net voor de douane

Natuurlijk nog eens dank aan de douane om mij tot aan de poort te laten om mijn fotokes te maken

Weer heb ik gekozen om wat detailfoto's ( omdat er jammergenoeg een lantaarnpaal in de weg stond )

Als er liefhebbers zijn voor het volledig toestel met lantaarnpaal voor laat maar horen he, dan post ik ze toch nog

Bootjes

Re: Op parking nr 5

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht

Als er liefhebbers zijn voor het volledig toestel met lantaarnpaal voor laat maar horen he, dan post ik ze toch nog
    post maar
    into minimal techno

Comment

Hey juppekes

Bedankt voor de reactie

Ik heb wel de indruk dat mijn nachtplaatjes niet echt in de smaak vallen

En voelt niemand zich geroepen om ook zoiets te gaan maken, dan kunnen we nog ideeën uitwisselen
      Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Ik heb wel de indruk dat mijn nachtplaatjes niet echt in de smaak vallen
        Jawel hoor Mriya, knap van je dat je daar de moeite voor doet om daar 's nachts te gaan staan. En mensen die moeite doen om een foto te maken daar heb ik respect voor! Dus daardoor alleen al is de foto al voor de helft geslaagd!

Keep up the good work!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
          Jawel hoor Mriya, knap van je dat je daar de moeite voor doet om daar 's nachts te gaan staan. En mensen die moeite doen om een foto te maken daar heb ik respect voor! Dus daardoor alleen al is de foto al voor de helft geslaagd!
          Amen !
          into minimal techno

Comment

Working...
          X