Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venetiaanse taxi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Venetiaanse taxi

Venetië vanuit de taxi.

Merlin

Re: Venetiaanse taxi

niet mooi van kleur.
    horizon scheef.
    wit overbelicht.
    jammer, want het moment is erg mooi.
    grt,bouk.
    Last edited by bouk; 12 november 2009, 15:00. Reden: ;l
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Is dat een Riva speedboat ?

Dat zijn echte pareltjes van Italiaanse bootbouw, maar toch oh zo duur ... trouwens een Riva kan je met een Lamborghini Marine motor bestellen ... tot 800 Pk

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        niet mooi van kleur.
        horizon scheef.
        jammer, want het moment is erg mooi.
        grt,bouk.
        Ik volg Bouk..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

De gedesatureerde kleuren kan ik wel smaken, de scheve horizon daarentegen...
          Flickr Photopage

Comment

Vignetering is een beetje overbodig en staat bovendien wel heel erg scheef

Comment

Om eens tegendraads te doen.... Ik vind het net mooi dat de boot zelf wel recht is en de horizon scheef, ook de desaturatie kan ik zeker smaken. Het schuim vind ik ook wel een beetje uitgebrand precies?

Comment

Voor mij een goeie foto: ja, de horizon staat scheef en moet gecorrigeerd worden, maar de rest roept bij mij een héél goed,enigszins nostalgisch gevoel op.
                De combinatie van de elementen (gedesat.kleuren, Venetie, motorboot,(hopelijks voor jou was het een Riva),een jaren 60-70 sfeer) maakt dat ikzelf wat langer bij de foto blijf.
                En dat is wat telt in goeie fotografie voor mij: maakt een foto iets los bij mij of niet. Deze dus wel
                www.petervdg.net/Portfolio

Comment

Voor mij ook, enkel recht zetten en hij is goed

Comment

Nee, niet rechtzetten! De boot is recht en als je in deboot zit, zie je de horizon ook scheef. Prima foto imho

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
                      Nee, niet rechtzetten! De boot is recht en als je in deboot zit, zie je de horizon ook scheef. Prima foto imho
                      Hi...Hi...das een heel goeie!
                      grt,bouk.

Comment

Mooie foto, laat je niet ontmoedigen door de negatieve commentaar!

Keep up the good work.

Comment

Ideaal draadje dat aantoont waar het verkeerd loopt met BD: de boot moet recht, de horizon moet recht, vignetering is goed, is niet goed, uitgebrand of niet, kleuren bevallen of niet, en dat terwijl de TS niet eens aangeeft wat zijn bedoeling is. Shakesperiaans eigenlijk.
                          Maar aangezien dit 'showcase transport' is mag er een topfoto verwacht worden, en het onderwerp is 'venetiaanse taxi'.
                          Objectief zie ik een scherpe foto van een achterdek van een luxeboot (tropisch hout netjes in de hoogglans vernis gezet). Driekwart van de foto is echter zelfs het beginnersforum onwaardig, ik lees dan ook graag de motivatie van merlin38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                            Ideaal draadje dat aantoont waar het verkeerd loopt met BD:
                            wat heeft dat nou met het verkeerd lopen van BD te maken?
                            een ieder mag/geeft gewoon zijn mening of visie op deze opname meer niet.
                            en omdat het hier Showcase is, mag je er van uitgaan dat TS geen beginneling meer is en gerust de comments wel begrijpt, ook al zijn die niet eenduidig.
                            grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              wat heeft dat nou met het verkeerd lopen van BD te maken?
                              een ieder mag/geeft gewoon zijn mening of visie op deze opname meer niet.
                              en omdat het hier Showcase is, mag je er van uitgaan dat TS geen beginneling meer is en gerust de comments wel begrijpt, ook al zijn die niet eenduidig.
                              grt,bouk.
                              Niet de TS maar diegenen die reageren gaan in de fout.

Comment

Working...
                              X