Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dragracer Burn-out

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dragracer Burn-out

Ik weet niet of deze hier thuis hoort, of bij sport ( dragracen is een autosport), of eerder bij zwart/wit...

In ieder geval, dit is de eerste van een lange en zware strijd die ik nu eindelijk eens ga beginnen met die 928 foto's die ik 2 jaar geleden in Rätvikk (Zweden) genomen heb tijdens de American Car Week.

Deze is genomen toen de bestuurder een burn-out deed om zijn banden op te warmen, voor hij op de 400m zijn gaspedaal mishandeld.

Laat aub weten wat je'r van vind, wat beter kon, wat goed is of wat ronduit slecht is!

Re: Dragracer Burn-out

Ik ben iemand die zelf meestal in beginnershoek post... Om dan kritiek te geven in showcase...
    Ga toch mijn best doen. Maak mij niet af hé ;-)
    De compositie vind ik zeer goed evenals de zwart-wit omzetting.
    Wat me stoort, veel uitgebrande delen in de rook, de lucht en het dak van de auto.
    Had de achtergrond liever iets onscherper gezien en denk dat hij iets naar links helt...
    Flickr

Comment

Ik volg bovenstaande

Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
        Ik ben iemand die zelf meestal in beginnershoek post... Om dan kritiek te geven in showcase...
        Ga toch mijn best doen. Maak mij niet af hé ;-)
        De compositie vind ik zeer goed evenals de zwart-wit omzetting.
        Wat me stoort, veel uitgebrande delen in de rook, de lucht en het dak van de auto.
        Had de achtergrond liever iets onscherper gezien en denk dat hij iets naar links helt...
        volledig mee eens
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

Comment

Working...
        X