Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
1: knap uitgelicht : De commentaar dat er te weinig kleur in zit is volgens mij niet van kracht, De achtergrond past perfect met de wagen, het industriele sfeertje en de kleuren van de auto/achtergrond die overeen komen. De wagen zelf is ook prachtig uitgelicht.
2:
gij hebt volgens mij toch een peperdure rig.. niet ? ziet er echt zalig uit. de compositie had iets anders gemogen voor mij, maar dat is kwestie van smaak.
3 :
De domp is volgens mij iets te grillig, het haalt de scherpte op de velg er een beetje onderuit, mss volgende keer enkel bij de uitlaten ? voor de rest niets op aan te merken.
Comment