Eergisteren bij zonsondergang genomen ter hoogte van de brug over het afrittencomplex aan de ring/luchthaven. Ben enkel niet zeker of ik de zwart/witte of de kleur zou nemen, daarom allebei (vind ze zelf beide geslaagd)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De luchthaven, anders bekeken
Collapse
X
-
-
-
Re: De luchthaven, anders bekeken
normaal zou ik voor de kleuren versie gaan omdat de kleur van het licht grotendeels de sfeer van de foto bepaald maar een "groene" strook asfalt ???
Of is dit jouw bijdrage aan het milieu ?
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Ik vind beide zéér mooi en zeker geslaagd. Zowel de zwart-witte als de kleurenversie zijn super. Zoiets ga ik toch ook eens moeten proberen...Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtGeef mij maar de zw/w versie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Ik vind ze beiden heel mooi, maar ik verkies toch de kleurenfoto. Ik vind de kleuren een supercombi. Het groen van de weg tegen het rood en blauw van de lucht contrasteert leuk. Maar zoals steeds zeer persoonlijkWees niet bang voor meningsverschillen. Zonder wrijving geen glans.
Nikon D90; nikkor 18-200VR; tamron macro 70-300; tokina 12-24; nikkor 50mm 1.8; flits SB900
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TredleM Bekijk berichtIk vind ze beiden heel mooi, maar ik verkies toch de kleurenfoto. Ik vind de kleuren een supercombi. Het groen van de weg tegen het rood en blauw van de lucht contrasteert leuk. Maar zoals steeds zeer persoonlijk
Comment
-
Geef mij maar kleur.
Waarom in zwart-wit werken als je kleur hebt? Maakt het beeld niet scherper in my opinion.
De kleuren staan redelijk juist. De geelachtige zweem kan geen kwaad.
Comment
Comment