Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Eergisteren bij zonsondergang genomen ter hoogte van de brug over het afrittencomplex aan de ring/luchthaven. Ben enkel niet zeker of ik de zwart/witte of de kleur zou nemen, daarom allebei (vind ze zelf beide geslaagd)
normaal zou ik voor de kleuren versie gaan omdat de kleur van het licht grotendeels de sfeer van de foto bepaald maar een "groene" strook asfalt ???
Of is dit jouw bijdrage aan het milieu ?
Ik vind ze beiden heel mooi, maar ik verkies toch de kleurenfoto. Ik vind de kleuren een supercombi. Het groen van de weg tegen het rood en blauw van de lucht contrasteert leuk. Maar zoals steeds zeer persoonlijk
Wees niet bang voor meningsverschillen. Zonder wrijving geen glans.
Nikon D90; nikkor 18-200VR; tamron macro 70-300; tokina 12-24; nikkor 50mm 1.8; flits SB900
Ik vind ze beiden heel mooi, maar ik verkies toch de kleurenfoto. Ik vind de kleuren een supercombi. Het groen van de weg tegen het rood en blauw van de lucht contrasteert leuk. Maar zoals steeds zeer persoonlijk
bedankt voor alle reacties! Ik ben er zelf niet uit, ik vind het contrast van dat groen tegenover het rood nodig, omdat anders de foto veel te flets is. Maar langs de andere kant vind ik de dynamiek in het zwart wit ook wel knap. Ik kan zelf niet kiezen
Comment