Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berillium 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Berillium 2

Hallo, hier nog eens een probeersel, is het wat??

Alvast bedankt voor het kijken

grtjs

Jeannot

Re: Berillium 2

bij de eerste wat meer lucht (denk ik).
    de 2e... hoe doeje dat in godsnaam?! bliksemt het net toen

ksta paf, sjiek!
    Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

Comment

Voor mij heeft de 2e heel veel karakter..
      De bliksem is er mss net iets teveel aan, maar het is maar voor wat je het wil gebruiken é :-) Desalniettemin vind ik de het toch heel mooi gedaan!!!
      ps. wel raar dat er zo een donkere lucht is en het bliksemt, terwijl je duidelijk het licht ziet van de zon aan de banden

De eerste spreekt me minder aan door de kleuren.. deze tonen niet meer echt..
      Canon 5D2 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
        De bliksem is er mss net iets teveel aan, maar het is maar voor wat je het wil gebruiken é :-) Desalniettemin vind ik de het toch heel mooi gedaan!!!
        ps. wel raar dat er zo een donkere lucht is en het bliksemt, terwijl je duidelijk het licht ziet van de zon aan de banden

Heel veel KARAKTER?
        Dat is die beemer die gewoon karakter uitstraalt. Das niet moeilijk om daar ene mooie foto van te maken.

Ik persoonlijk vind de 2de geweldig uitzien.

Comment

de 2de gno
          de eerste mag er meer lucht aan voor mij of dat stukje lucht eraf imo
          mvg
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

Comment

2e is knap gedaan, ook de post processing is speciaal

Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

knappe tweede jeannot
              nikon coolpix s9100

Comment

1 = Een hele knappe foto. Inderdaad zou ik hier net even wat minder grond en meer de lucht erbij hebben genomen.
                De kleuren zijn gewoon lekker doorgetrokken en spreken in deze foto, hebben duidelijk hun eigen rol. Jawel een mooie prelude tot foto 2

2 = Een heel knap en sterk neergezette plaat.
                De beemer komt echt geheel tot zijn recht hier. De lijnen versterkt door de belichting.
                Ook hier weer een heel mooi kleurenpallet.
                De achtergrond draagt hier zeker bij.
                Het rauwe van de lucht versus het gladde van de beemer.

Weer twee hele knappe Gno.

Ik acht het geloofwaardig dat jezelf in de zon kunt staan terwijl verderop de bliksem de hemel teistert met zwaar weer.
                Waar ik woon kun je dit fenomeen zeer regelmatig aanschouwen.
                Dit wordt hier mede veroorzaakt en versterkt door de geografie, waar ik woon is het 250 meter hoger als 30 km verderop richting Maastricht. En zware lucht gaat niet zomaar omhoog of blijft vaak bij de maas hangen.
                Dus mogelijk en realisties is deze plaat wel degelijk, maar waarschijnlijk inderdaad toch geshopt
                Last edited by Irineas; 3 oktober 2009, 19:41.
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

gNo je zal toch voor opheldering moeten zorgen hoor

ik vind de 2de geweldig !

grtz

Comment

Bij het scrollen naar beneden lijkt er iets te gebeuren met de eerste foto... leuk effect dat Jeannot natuurlijk niet bedoeld heeft...
                    De afwerking (foto 1) is weer perfect, maar de combinatie auto en hal vind ik wat vreemd, ook al door de verschillende tint.
                    Donder en bliksem nog-an-toe, die tweede vind ik wel zeker super. Die truc mag je ook een keer met mijn wagentje uithalen
                    Henks
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

Eerste heeft zeer mooi licht Jeannot.
                      En je hebt daar precies een schitterende locatie
                      Anders eens een duo shoot organiseren

Is dit een echte CSL?
                      Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht

Dat noemen ze bij ons "Kermis in de hel" Langs de ene kant de zon, langs de andere kant goed weer. Natuurlijk kan dat.

ot
                        Omdat er zo veel lof is voor de tweede (Ook mijn favoriet) ga ik het bij de tweede houden.
                        Ik vind dat deze prachtige wagen een beetje verloren gaat in de achtergrond en dan bedoel ik met grote.
                        Mooi effekt lijkt in een studio genomen te zijn.
                        Je zou voor de lol eens moeten bovenaan een stuk afcroppen, tot onder het glas dat je alleen de vertikale stukken en de wagen hebt .

Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                        X