Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Voor mij heeft de 2e heel veel karakter..
De bliksem is er mss net iets teveel aan, maar het is maar voor wat je het wil gebruiken é :-) Desalniettemin vind ik de het toch heel mooi gedaan!!! ps. wel raar dat er zo een donkere lucht is en het bliksemt, terwijl je duidelijk het licht ziet van de zon aan de banden
De eerste spreekt me minder aan door de kleuren.. deze tonen niet meer echt..
De bliksem is er mss net iets teveel aan, maar het is maar voor wat je het wil gebruiken é :-) Desalniettemin vind ik de het toch heel mooi gedaan!!! ps. wel raar dat er zo een donkere lucht is en het bliksemt, terwijl je duidelijk het licht ziet van de zon aan de banden
Heel veel KARAKTER?
Dat is die beemer die gewoon karakter uitstraalt. Das niet moeilijk om daar ene mooie foto van te maken.
1 = Een hele knappe foto. Inderdaad zou ik hier net even wat minder grond en meer de lucht erbij hebben genomen.
De kleuren zijn gewoon lekker doorgetrokken en spreken in deze foto, hebben duidelijk hun eigen rol. Jawel een mooie prelude tot foto 2
2 = Een heel knap en sterk neergezette plaat.
De beemer komt echt geheel tot zijn recht hier. De lijnen versterkt door de belichting.
Ook hier weer een heel mooi kleurenpallet.
De achtergrond draagt hier zeker bij.
Het rauwe van de lucht versus het gladde van de beemer.
Weer twee hele knappe Gno.
Ik acht het geloofwaardig dat jezelf in de zon kunt staan terwijl verderop de bliksem de hemel teistert met zwaar weer.
Waar ik woon kun je dit fenomeen zeer regelmatig aanschouwen.
Dit wordt hier mede veroorzaakt en versterkt door de geografie, waar ik woon is het 250 meter hoger als 30 km verderop richting Maastricht. En zware lucht gaat niet zomaar omhoog of blijft vaak bij de maas hangen.
Dus mogelijk en realisties is deze plaat wel degelijk, maar waarschijnlijk inderdaad toch geshopt
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Bij het scrollen naar beneden lijkt er iets te gebeuren met de eerste foto... leuk effect dat Jeannot natuurlijk niet bedoeld heeft...
De afwerking (foto 1) is weer perfect, maar de combinatie auto en hal vind ik wat vreemd, ook al door de verschillende tint.
Donder en bliksem nog-an-toe, die tweede vind ik wel zeker super. Die truc mag je ook een keer met mijn wagentje uithalen
Henks
Dat noemen ze bij ons "Kermis in de hel" Langs de ene kant de zon, langs de andere kant goed weer. Natuurlijk kan dat.
ot
Omdat er zo veel lof is voor de tweede (Ook mijn favoriet) ga ik het bij de tweede houden.
Ik vind dat deze prachtige wagen een beetje verloren gaat in de achtergrond en dan bedoel ik met grote.
Mooi effekt lijkt in een studio genomen te zijn.
Je zou voor de lol eens moeten bovenaan een stuk afcroppen, tot onder het glas dat je alleen de vertikale stukken en de wagen hebt .
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment